Av Hanne og Lillian denne gangen :)
Tusen takk! *klem* Og som Hanne sa;denne var det lett å være med på *smiler*
Så her kommer den da endelig..
The rules are like this:"pick up the nearest book-open on page 123-find the fifth sentence-post the next three sentences......-tag five people,and acknowledge who tagged you"
Den som lå nærmest databordet var en pocket bok (Jeg kan vel kanskje regnes som pocket dronningen *rødme* )
Jeg bruker Kiwi som bokhandel,og leser alt fra kjærlighets-kliss til spennings-serier..
Og nesten bare pocket-bøker..
Nok om det!
Boka heter; Det skjulte evangelium og er skrevet av D.L.Wilson.
Har så vidt begynt å lese på den,og dessverre ikke fått tid til å lese den ferdig..
Men kanskje i helgen?!
Her kommer utdraget:
"Hun tenkte også over det faktum at hun i løpet av tre dager hadde truffet tre jesuitter. Fantes det en jesuittforbindelse? Hun klarte ikke å bestemme seg for om Romano"....
Så sender jeg den videre til;
Sassa
Unni
Moia
Lene
Kortmanitove
Ha en flotters dag,alle sammen!
Kommer ett nytt kort litt senere :)
onsdag 11. juni 2008
søndag 8. juni 2008
Jeg har / I have...
Scrappet igjen! *smiler*
Denne gangen går Loèn i grønt og hvitt og er full av grønne bling-bling stener.
Materialer;
Mønsterpapir fra 3ndypapir.
Tim Holtz Grungeboard malt med akrylmaling.
Blomster fra Prima.
Hjertebord fra Panduro.
***************************************************
Made a LO again! *smile*
This time in the colours green and white. And it is full of bling-bling stones.
I have used;
Patterned paper from 3ndypaper.
Grungeboard from Tim Holtz painted with akrylic painting.
Flowers from Prima.
The heart paper-lace is from Panduro.

Og så har jeg prøvd meg på å dekorere en after eight :)
Materialer;
Papir fra My minds eye.
Tekst-stempel og swirl fra Stempelglede.
Tekstene på tagene er fra Ett Trykk/Norsk stempelblad.
H & S stempel malt med LePlume tusjer.
Prima blomster.
*****************************************************
And then i have altered a after eight chocolate box.
I have used;
Patterned paper from My minds eye.
Text in the front and the swirl is from Stempelglede.
The texk on the tags are from Ett Trykk/Norsk Stempelblad.
H & S motif coloured with LePlume and waterbrush.
Flowers from Prima.


Have a nice evening!! *Hugs*
Denne gangen går Loèn i grønt og hvitt og er full av grønne bling-bling stener.
Materialer;
Mønsterpapir fra 3ndypapir.
Tim Holtz Grungeboard malt med akrylmaling.
Blomster fra Prima.
Hjertebord fra Panduro.
***************************************************
Made a LO again! *smile*
This time in the colours green and white. And it is full of bling-bling stones.
I have used;
Patterned paper from 3ndypaper.
Grungeboard from Tim Holtz painted with akrylic painting.
Flowers from Prima.
The heart paper-lace is from Panduro.
Og så har jeg prøvd meg på å dekorere en after eight :)
Materialer;
Papir fra My minds eye.
Tekst-stempel og swirl fra Stempelglede.
Tekstene på tagene er fra Ett Trykk/Norsk stempelblad.
H & S stempel malt med LePlume tusjer.
Prima blomster.
*****************************************************
And then i have altered a after eight chocolate box.
I have used;
Patterned paper from My minds eye.
Text in the front and the swirl is from Stempelglede.
The texk on the tags are from Ett Trykk/Norsk Stempelblad.
H & S motif coloured with LePlume and waterbrush.
Flowers from Prima.
Etiketter:
Ett trykk,
Hänglar og Stänglar,
LO,
Stempelglede
lørdag 7. juni 2008
To kort / two cards..
Her kommer de to siste kortene jeg har laget :)
Ett hÄnglar kort og ett distress kort.
*****************************************
Here is two cards i made yesterday :)
One hÄnglar card and one distress card!





I will come back later with what i have used :)
Now i have to go to work..
Ett hÄnglar kort og ett distress kort.
*****************************************
Here is two cards i made yesterday :)
One hÄnglar card and one distress card!
I will come back later with what i have used :)
Now i have to go to work..
Etiketter:
Ett trykk,
Hänglar og Stänglar,
kort,
Snuppeline Design,
Stempelglede
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Populære innlegg
-
Winners announced in a new post!!! Puhhhh,endelig! For en jobb!! *smiler* Min egen lille blog candy for å feire 10.000 besøkende! *hurra!* D...
-
Huoghei hvor det går! Det er allerede tirsdag, og Passion for ProMarker har ei ny utfordring :) Sponsor av premien denne gangen er Crafts a...
-
This candy is closed!!!! Nå er det lenge siden jeg har hatt noen candy her i bloggen.. Og dere har fortjent å få noe igjen, for att dere ko...
-
Henger dere med?!! Nå skal vi hoppe litt rundt omkring;) Sukkersött hopping ! Forhåpentligvis har dere kommet fra Hanne ,og hit til meg :) O...
-
Velkommen til Tickled Pink Stamps Valentine blogg hopp ♥ Hvis du kom ifra Magali er du på rett vei ♥ Om ikke hopp til Amy og start hoppin...