tirsdag 1. april 2008

Jeg har fått..

En Pris!
Blogging with a Purpose fra Hermine og Lene! Tusen tusen takk,jenter!!



Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

Og da skal jeg sende den videre til 5 personer.
Ikke noen enkel oppgave,er jo så mange som fortjener en pris!

Sassa: Du lager så utrolig mye flott å se på,og er til stor inspirasjon for meg! Kortene dine har en sarthet over seg som jeg synes er utrolig nydelig.

Inger Marie: Du må være en av de snilleste mennesker jeg vet om! Og ikke nok med det,du tryller frem så mye kreativt og lekkert! Det er en fryd å se i bloggen din!

HelenaK: Oioioi så mye lekkert du lager,blir så imponert over att man kan lage så mye flott og detaljerikt! Tusen takk for all inspirasjon du deler!

Anna`s pyssel: Så moro å se i bloggen din,der finner jeg masse,masse inspirasjon! Og ikke minst utrolig flott fargelegging,oppsett,og detaljer. Nydelig.

Linda Muhren: Her er det inspirasjon i lange baner!! En tur inne på galleriet ditt,og vips så er man i en annen verden!! Tusen takk for all inpsirasjon!!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg