lørdag 8. januar 2011

Sketch Saturday #137

God lørdags morgen :)
Er dere klare for ei ny skisse ifra Sketch Saturday?!
*******************
Happy Saturday morning :)
Are you ready for a new sketch from Sketch Saturday?!


Jeg har brukt ett utrolig herlig motiv, ett motiv til å bli glad av!
Motivet er ifra Whipper Snapper,
og er min januar utfordring ifra Malene på Unik hobby :)
*********************
I have used a wonderful stamp, a image to be in good mode by!
he image are from Whipper Snapper,
and was my January challenge from Malene at Unik hobby :)


Er de ikke herlige?!
************
Aren`t they the cutest?!


De er fargelagt med ProMarkere.
**************
They are colored with ProMarkers.


Teksten er delt opp, for å passe mitt bruk ;)
*******************
The text means " Friends get better the longer you have them" :)





Ett staffeli kort, ble det på meg denne gangen,
med en tag gjemt under teksten for å skrive en liten personlig hilsen :)
********************
I made a easel card this time,
with a tag to write a greeting on :)


Ha en strålende lørdag,
og ta vare på hverandre ♥
Klem fra Maya
**********************
Have a wonderful Saturday,
and take care ♥
Hugs from Maya


Recipe:
Size: 15*15 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Archival ink - Coffe
Distress ink pads
Embellies: Ribbon, Tag, Pearls, Heart charm

12 kommentarer:

Sanna sa...

Koselig kort.
Enig med deg, - dette er et kjempestilig stempel.
Festlig og morsomt !

Kari sa...

Nydelig kort og herlig stempel!

Ann Elin sa...

Så flott kort :)
Så søtt stempel da:)
Hilsen Ann Elin

Maritha sa...

Helt underbart kort Maya,och den stämpeln är ju så söt att man nästan svimmar.....=)

Kram Kram Maritha

Petra/Paradise sa...

Nämen!! ÅÅH så sött!!!
Detta kortet blev jag kär i! <3
ÄLSKAR färgläggningen! MUMMA!


Kleeeeeem

Malin/Majamelon sa...

Å jisses så sött kort! Och underbar färgläggning!!

Ha en härlig helg!
Kram
Malin

Angelo sa...

Nydelig motiv, elsker det totalt. Jeg syns Whipper Snapper har så mange flott motiver på stemplene sine. Kunne nok kjøpt meg til fant på dem :)

Godt nytt år forresten, Maya. Jeg har ikke vært inne på bloggen din på evigheter, men nå har jeg tatt en liten "tour" rundt på alt jeg ikke har sett før. Som alltid er det masse å få inspirasjon av her hos deg.

Kos deg i helgen.

Klem, Kristin :)

Aina sa...

Dette motivert er så herlig! Kjempeflott kort! :)

Klem fra Aina.

Chrissy sa...

What a gorgeous card and amazing coloring. Have just become a follower.Will look forward to following you and seeing more od your beautiful work.
Luv CHRISSYxx

Debbie Pamment sa...

Such a CUTE image - and sooo beautifully coloured up!
xXx

Lau W sa...

yes it's a cute so cute image, love it ! And your creation is fabulous as always !
xxx

Linda/Pieces by Pieces sa...

Men så otroligt söta!! Och härligt kombinerat med text och fina papper! Tack för din fina kommentar på min blogg!

Kram & Klem Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg