onsdag 11. april 2012

Kurs Scraporama

Jeg skal holde kurs på Scraporama Søndag 22 april kl. 11 - 13.30

FULLT!

Fargelegging med Pro/FlexMarkere

På dette kurset skal vi konsentrere oss om å fargelegge.
Fargelegge masse!
Vi fargelegger ett motiv, vi lager en bakgrunn med himmel og skyer, og i tillegg lærer vi å lage forskjellige “skygger” rundt motivene.
Så her er det bare å brette opp ermene og tusje ivei ;)


Her er fargene du trenger på kurset;
Glacier Blue ( F)
Powder Blue
Arctic Blue
Blue Grey 4, 3, 2, 1 ( F)
Blender
Soft Mauve ( F)
Bluebell
Dolphin Blue ( F)
Dove Grey ( F)
Meadow Green
Honeydew ( F)
Mustard
Vanilla
Buttercup
Ivory
Champagne ( F)
Hud/Kinn farger (Her kan du ta med de du bruker selv til hud og kinn)
Jeg bruker;

Nutmeg ( F)
Dusky Pink
Oatmeal
Blush
Linen ( F)
Cocktail Pink
Pale Pink


I tillegg trenger du en akrylkloss.

Kurset varer 2,5 timer og koster 300,-
Påmelding til mstensha@bbnett.no




*******
Jeg holder kurs rundt omkring på treff og her hjemme :)

Har dere lyst til å delta på kurs, eventuelt att jeg skal komme å holde kurs,
send en mail til mstensha@bbnett.no :)

2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Lissom bare ååååhhh, jeg vil!!!!Må bare handle flere tusjer først ser jeg..stønn ass!
Klem,Janne

Ida sa...

Hei!
Dette tipset du meg jo om på Ski treffet!:))
Håper lykken står meg bi, har sendt deg mail ang reservring av de to siste plassene til Janne og meg!:))
Ida

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg