tirsdag 8. mai 2012

Passion for ProMarker #148

Og plutselig var det tirsdag igjen ;)
Og det betyr en ny utfordring ifra Passion for ProMarker!
Premien er sponset av Crafty Emma`s Store :)
****************
And suddenly it was Tuesday again ;)
And that means a new challenge from Passion for ProMarker!
The prize is sponsored by Crafty Emma`s Store :)




Åhhhh jeg digger disse damene ifra Bildmålarna!!
Synes de er bare så fantastisk herlige,
kanskje fordi det er slik man ser ut når man faktisk nærmer seg 40?!
Hvem vet *ler*
Men utrolig herlig er denne damen uansett ♥
***************
Ohhhh i love these ladies from Bildmålarna!!
I do think they are just beautiful,
maybe because we look like that when we getting closer to the 40?!
Who knows *laugh*
But this lady is over the top fab ♥


Damen er fargelagt med Pro/FlexMarkere :)
Hvilke farger står oppført nederst i innlegget ;)
********************
The lady is colored with Pro/FlexMarkers :)
Wich colors are listed down at the bottom of this post ;)




Det flotte håndlaget av stempelet har jeg fått i gave av min gode venn, Kaia ♥
Tusen tusen takk, vennen :)
Ha en strålende flott tirsdag,
klemmer fra Maya
***************
The stamp with my name, i got from my dear friend, Kaia ♥
Thank you so much, sweetie :)
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya




Stamps: Bildmålarna - Envy
SentimentFront of the card; Kort & Godt also the top one on the inside. The other one is from North Star Stamps 
Papers: Graphic 45
Tools: Fiskars - Bracet edge punch. Spellbinders - Floral Ovals, Ovals. SU - WW punch. Cheery Lynn - Leaf dies
Embellishments: WOC - Flowers. Gemstones. Kort & Godt - Pearlstring
Other: All edges are inked with Distress Ink Tea Dye
Medium: Letraset - Pro/FlexMarkers
Colours: Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Linen, Cocktail Pink, Pale Pink, Burnt Sienna, Caramel, Sandstone, Umber, Burnt Sienna, Caramel, Sandstone, Burnt Orange, Coral, Peach, Soft Peach, Sunflower, Tulip Yellow, Warm Grey 5, 4, 3, 1, Blender, Soft Lime, Pale Citrus, Blender, Sunkissed Pink, Oatmeal, Soft Peach, Coral

22 kommentarer:

Desire Fourie sa...

Maya, this is so beautiful once again. Love the autumn colours.
Hugs
Desire

Wenche sa...

Herlig kort, vennen!! Dama oser av selvtillit og er nydelig fargelagt.
Forfriskende med litt andre farger enn vi bruker å se til vanlig ;D
Ønsker det en super dag!!
Go'klemmm, Wenche :0)

Linda sa...

Nydelig kort :)

Scrappellen sa...

Vakkert..rett og slett vakkert, kjære deg!!:) Alt fra fargelgging til nydelige papir og pynt♥!
Takker for inspirasjonen!;)
Go'klem, Ellen

angelwhispers sa...

My word she is lovely and its so nice to see a curvy lady!! Superb papers and detail so perfect! Chanelle xx

Maryann Laursen sa...

This is absolutely stunning Maya, I just love how you put this together and the colors are just awesome too. I love it.

Gitte sa...

Ejjj hvor er det sødt. Sikke et herligt motiv. Lækre farver.

❤ Kaia sa...

Såå lekkert Maya.
Og for noen spreke farger.....
Nydelig fargelagt som alltid...

Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med vakkert fargelagt motiv!! Herlig motiv forresten, selv er jeg forbi det stadiet og, forlengst desverre....
Klem fra Anne-Eddie ;D

Cino sa...

Så flott kort du har laget! Men at man ser sånn ut når man nærmer seg 40 går jeg ikke med på ;). Hehe, i alle fall ikke sånn jeg føler meg. Men så er det jo hele to år til også da, og to år er jo en evighet :). Flott fargelagt og gjennomført, som vanlig.

Louise sa...

Hej Maya!
Det här är så sött! Vilken underbar liten dam, hon ser verkligen sofistikerad ut :) Så vackert färglagd!

Kram

Anonym sa...

Kjempe nydelig kort :)
Klem Kari-Mette

Gro sa...

Så herlig kort, Maya! Spreke farger, og ei sprek dame! Og laget av en sprek dame også!

Riet sa...

So beautiful Maya,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Sol sa...

Nyyydelige Farger... Lekkert Pyntet og Flott ramme... Hmm -Nå vet jeg ikke om jeg klarer å stå imot lengre.. :o)..
Lekkert kort! :o)
Heldig du er som har fått nytt stempel.. :o)

Turid sa...

Så flott!

Tusen takk for tipset om personlig stempel som du ga meg! Det er på plass!

Ønsker en fin dag videre!
Klem fra Turid;)

Håper det er okei at jeg linket deg på siste innlegg?

Turid sa...

Å MAJA - du er som vanlig bare helt utrolig!
FOR ET KORT!!!!!
Din fargelegging er et mesterverk, og den dama er jo "bare til å spise opp"

Önsker deg en riktig god helg vennen!
klem, Turid

Else - Jorun sa...

Herlig kort og nå skjønner jeg virkelig poenget med ProMarker :) Har skaffet meg mine første to og angrer overhodet ikke på kjøpet... Foreløpig brukes de til å skrive med, men etterhvert blir de brukt til å tusje med :) Gleder meg :) Angrer på at jeg virkelig ikke skaffet meg disse tidligere... *hehe*
God helg til deg :)

Mette Hvistendal sa...

hammerende lækkert kort som altid håber du får en dejlig weekend

Sandra Hammer sa...

Utrolig stilig kort :D

Smil fra Sandra

rosie sa...

gorgeous image. fab colours x

Anonym sa...

Så läckert!

Kramar,
Lalla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg