onsdag 18. september 2019

Smil/Smile


Det er onsdag,
og min tur til å ha en steg for steg inne hos Scrappiness :)
**************
It is Wednesday,
and my turn to have a tutorial over at Scrappiness :)



Og idag viser jeg hvordan jeg bruker den største diesen i dette settet fra Kort & Godt,
til å lage formen på kortet mitt :)
********
And today I show how I use the biggest dies from this set from Kort & Godt,
to make the shape of my card :)


Moro med litt andre former på kortet!
************
So much fun to make cards in different shapes!


Den herlige jenta fra hÄnglar & Wings 
er fargelagt med kun 3 tusjer.
************
This lovely girl from hÄnglar & Wings 
are coloured with only 3 colours.



Innsiden på kortet mitt :)
**********
Inside my card :)


Ha en super onsdag,
klem fra Maya
************
Have a great Wednesday,
hugs from Maya



I am entering my card into these challenges;

Arty Divas challenge - Anything goes
The Paper girls challenge - Anything goes


Stamps: hÄnglar & Wings - hjärteflicka
Sentiment: Papirdesign - Et smil er det (Smil), Vennskapets språk (Venninne)

Embellishments: Papirdesign - Pearls. Storyteller/Unknown - Flowers
Other: All edges are inked with Distress Ink Walnut Stain. Image and text are stamped with Archival Ink Jet Black.
Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush.
Colours: 073,068,230.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg