torsdag 30. januar 2020

Colourful Friends


Det er en evighet siden jeg lagde noe i art journalen min,
så det var på tide nå :)
Og så gøy jeg hadde det med denne siden!
*********
It`s been a while since I played with my art journal,
so it was about time :)
And oh my, I had so much fun making this one!



Først malte jeg siden med forskjellige farger,
uten noe mål eller mening.
Deretter stemplet jeg menneskene,
og stemplet teksten Colourful som jeg embosset med klart embossingpulver.
Så stemplet jeg hjertet og bakgrunnsteksten forskjellige steder på sidene.
Deretter malte jeg alt sort!
**************
I first painted the pages randomly with different colours,
then I stamped the people.
And stamped the word colourful and embossed it with clear embossing powder.
Then I stamped the script and some hearts randomly.
Then I painted everything black!


Den hvite teksten er embosset med hvitt pulver.
**********
The white text is embossed with white powder.


Jeg malte over colourful også med sort,
og når siden hadde fått tørket litt, dro jeg av fargen med en våt klut.
Malingen slipper den embossede teksten :)
*************
I also painted over colourful with black paint,
waited till the paint had dried for a minute or two, then I used a wet cloth.
The paint can be washed away from the embossed text :)


Når siden var ferdig,
 brukte jeg noe av malingen og pensel og sprutet over siden.
****************
When the pages was done,
I used some of the paint and a brush and made some splats over the pages.


Ha en super torsdag,
klem fra Maya
**************
Have a wonderful Thursday,
hugs from Maya



I am entering my art journal into these challenges;

The Sisterhood of crafters challenge - Newly acquired stash (My peoples are new)



Stamps: hÄnglar & Wings - People (Människor) Heart (Bakgrundstext)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Life is better with friends (Minialfabet), Colourful (Alfabet), Script (Bakgrundstext)

Papers: Moleskin - Art journal 
Medium: Pebeo Studio - Gesso. Amsterdam - Black paint. Tim Holtz - Distress paint

4 kommentarer:

Jennifer's Vintage Paperie sa...

Such a cool project. I love how the colors pop against the black background. Nicely done! Thanks for joining the Sisterhood challenge. We hope you will join again soon.

Ellen-Karin R sa...

Skjønner ikke helt hvordan du har fått det så fint.
Er imponert over hvordan du bruker fargene.
Synes det ble super fint.

Darlene sa...

WOW! So unique and fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Elizabeth Hart sa...

Love the creativity in your art journal - this is fabulous!! Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg