torsdag 4. februar 2021

I ♥ you!

Heisann :)
Får du tid til noen kreative sysler?
Eller har du hektiske dager,
med liten tid til å kose deg med hobby?
*************
Hello :)
Do you get any time for some creativity?
Or do you have hectic days,
with little time for hobbies?



Jeg klemmer inn noen ego timer i løpet av uka,
rett å slett fordi det gjør meg så godt ♥
Her er ett kort fra meg,
laget til en av mine venninner.
Som jeg dessverre ikke har sett på lenge!
*************
I do squeeze in some me-time during the week,
just because it makes me so good ♥
Here is one of my cards,
made for a friend of mine.
That I haven`t seen in ages!


Det føles så godt å kunne sende glad post i disse dager,
da vi ikke kan ses på samme måte som før ♥
*************
It feels so good to send of some happy mail these days,
when we can`t get together as we did before ♥


Innsiden av kortet.
**********
Inside my card.


Ha en flott torsdag,
god klem fra Maya
***********
Have a wonderful Thursday,
hugs from Maya



Stamps: hÄnglar & Wings - Girl (Stora VinterhÄnglar)
Sentiment: hÄnglar & Wings - I heart you! (Hjärta på tråd), Make someone smile every day, but never forget that you`re someone too! (Stora VinterhÄnglar), With love (English)
Papers: Maja Design - Miles apart.
Tools: hÄnglar & Wings - Stencil Hjärta & RandDienamics - Pierced Ovals, Leaf filled flourish. SU - WW Punch. Wild Rose Studio - Oval frame die. Martha Stewart - Edge punch.
Embellishments: WOC - Flowers. Unknown - Pearl stem. Papirdesign - Pearls.
Other: All edges are inked with DI Walnut Stain.
Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush
Colours: Skin - 074,069,230. Shoes/Hair - 073,068. Brown - 073,062. Pink - 028,230. Ground - 303,806. Shadow - 092. 




 

1 kommentar:

Lia sa...

Your card is a cuty and I think your friend will be very happy with it!
Lia xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg