torsdag 4. mars 2021

Letters A and S


Her kommer to fremsider til, for adresseboken min :)
Dette er bokstavene A og S.
De kommer ikke alfabetisk, nei!
************
Here comes two more pages for my address book :)
This is letter A and S.
And no, they don`t come in alphabetical order!


Her brukte jeg to forskjellige stensiler,
du ser Kvadrat & Cirkel brukt i bakgrunnen.
Og den kule rammen er fra stensilen Blad :)
De herlige blomstene er fra Bollblommor.
**************
Here I have used two different stencils,
you see Kvadrat & Cirkel in the background.
And the cool frame is made with stencil Blad :)
The wonderful flowers are from Bollblommor.



Her gikk jeg amok i stjerner!!
Så dette er S ;)
Her har jeg brukt to forskjellige stempler med stjerner.
I tillegg til stensilen med stjerner :)
**********
Her I went crazy with the stars!!
So this is S ;)
Here I used two different stamp set with stars.
And I also used the stencil Stjärnor



Så moro å lage denne adresseboka.
Og enda mer gøy når jeg kan sette den helt sammen til ei bok jeg skal bruke flittig ♥

Ha en flott dag,
klem fra Maya
****************
So much fun to make this address book.
And I look forward to put it all together, and to use it ♥

Have a wonderful day,
hugs from Maya



Stamps: hÄnglar & Wings - Flowers (Bollblommor)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Script (ATC), A (Alfabet)


 Stamps: hÄnglar & Wings - Stars (Stjärnbakgrund), Stars Big (Stjärnor)


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg