lørdag 29. mars 2008

VT oppgave Stempler

Her går det i VT om dagen, Virtuelt treff på Din Hobby :)

På denne oppgaven var det stempler (minst ett) som sto i fokus.
Her er mitt bidrag.

hÄnglar & stÄnglar motiv malt med LePlume tusjer.
Tekst-stempel og personlig stempel er fra Scrapmagasinet.
Retro blomster.
QK blad og alfabetet Abigail.
Basic grey mønsterpapir.



Innsiden/ Inside
Baksiden/ Back of the card

I am still in VT modus :)
This challenge was about Stamps (Min. one stamp)
I have used three..
hÄnglar & stÄnglar stamp painted with LePlume.
Text-stamps from Scrapmagsinet.
Patterned paper from Basic grey.
Retro Flower
QK Leaf and Abigail letters.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen,dere gjør dagen min såååå mye bedre! :)
Thanks for all the nice comments in my blog, you made my day!

7 kommentarer:

Peechy sa...

fabby card!! love the colours. beautiful inside and back too.

angeljakki sa...

lovely card. Love the colours and those stamps are so cute.

Unknown sa...

Another gorgeous card Maya...got to love those stamps...lucky you for be able to get hold of them. I love the little cluster on the back of the card...lovely idea.
Caz
x

Inger-g sa...

Kjempefint kort! Skikkelig vårstemning fikk jeg nå.

:-)

Samm sa...

Very cute!!! gorgeous!

Samm
x

Anonym sa...

Så nydelig! Kjempeflotte farger! Du er så flink! Jeg har gitt deg en "award" på bloggen min :)

Lene sa...

Så nydelig!!! Som alltid:)

Jeg har gitt deg en award, sjekk bloggen min:)

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg