mandag 25. mai 2015

Giveaway!

God mandag!
Det er tid for en vinner fra forrige giveaway,
og en ny giveaway :)

Vinneren fra forrige giveaway er;
****************
Happy Monday to you!
It is time for to draw the winner from last giveaway,
and to hold a new giveaway :)

The winner from last giveaway is;

Anonym sa...
Som alltid, nydelig <3 bente="" dette.="" gjerne="" mvh="" p="" skulle="" vunnet="">


Gratulerer så mye!
Send meg en mail med adressen din,
så kommer stempelet i postkassen din :)
***************
Congrats!
Send me an email with your address,
and i will mail out your stamp :)

♥♥♥

Og her er stempelet du kan vinne i denne giveawayen :)
Stempelet er ifra Sugar Nellie,
og her har jeg brukt motivet på dette kortet.
************
And here is the stamp you can win in my next giveaway :)
The stamp is from Sugar Nellie,
and i have used it on this card.





Legg igjen en kommentar under her,
så er du med i trekningen :)
****************
Leave a comment belowe,
and you are in the draw :)
♥♥♥
Ha en flott mandag!
Klem, Maya
************
Have a wonderful Monday!
Hugs, Maya

5 kommentarer:

Ellen-Karin R sa...

Morsomt med et nytt stempel.
Bakerglede har de fleste venner.
Så et Cupcake kort hadde vært morsomt å gitt ei venninne.
Du er så godhjertig.ha fortsatt en god Pinse.

Anonym sa...

Den forrige kommentaren min kom ikke fram, så sier på nytt: et koselig stempel jeg kunne tenkt meg. Kan brukes på alle mulige kort. Sissel Jerijärvi

Anne-Eddie sa...

Herlig liten kokk som jeg gjerne utvider samlingen min med!! Ha en fin dag! Klem ;)

Maryann Laursen sa...

Stort tillykke til den heldige, og tak til dig for chancen for at vinde dette utrolig søde stempel her. Han er da simpelthen bare for cute, og kunne lige se ham brugt på et julekort. Det ville være perfekt. Så krydser alt her denne gang ha ha.
Rigtig god uge alle sammen.

Anonym sa...

Hei Maya. Enda et nydelig stempel som du vil gi bort. Jeg henger meg med. Nydelig forkle kort du hadde laget med det stempelet. Hilsen Siv Eilertsen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg