torsdag 20. september 2007

Brushstroke kort


Mitt første!! :)


Etter å ha blitt inspirert av kortene til Jorunn og til Gunhild Johanne, som lager de utroligste kort!
Måtte jeg jo prøve. :)


Stempel: Penny Black Delphinium.
Tekst-stempel fra Kort i hodet (Mener jeg det er...)
Hadde på H2o rett på stempelet,sprutet på bittelittegrann vann (på stempelet) og stemplet deretter på vanlig kopi-papir.
Distresset kantene.
Cuttelbug embossing.
Brukt Bazzil og DCWV.
Brukte sandpapir på kantene på DCWV-kartongen.

2 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så flotte kort du lager. Har falt så for de magnolia barna.
Takker også for koselig hilsen i bloggen min.
:o)

Berit sa...

Heisan!
Ser man det en "lokal" kortmaker!
Vi burde se å dra igang et treff "herover" snart tror jeg - mange kortmakere her i Oppland!

Flotte kort lager du og!!

Klem fra Mammalie/Berit

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg