onsdag 20. februar 2008

Bestillinger og massiv leting...

Har fått en del bestillinger i det siste,som jeg prøver å få ferdig :)
Har god tid,på det aller meste jeg skal lage,men ettersom jeg har en tendens til å vente helt til det siste... Så prøver jeg å gjøre litt nå og da *flink*
Her er en bunke med invitasjoner til en konfirmasjon :)

Har brukt bilde av konfirmanten,som jeg gjorde om til svart/hvit.
Bazzil kartong i to forskjellige lillatoner.
Invitasjon-stempel fra plata "fra vugge til grav" fra North star stamp (Mener det er det..)


Og så har jeg fått laget ferdig en dåpseske *smiler*
Skulle vel egentlig gjøre den rimelig lik en annen jeg har laget,men liker ikke å gjøre ting likt jeg ;)
Så noe ble likt og noe ble nytt!
Barnesko-stempel fra PSX kjøpt på E-bay for en billig penge *smiler*
Swirl embosset i gull er fra Rhonna Farrer.
Tekst-stempel fra plata "fra vugge til grav" fra North star stamp.

Og så har jeg i flere uker kikka rundt på nettet,etter en mal til ett sånn trekant kort.

Og med rimelige dårlige engelsk-kunnskaper så ble leitinga rimelig vanskelig (har kanskje litt med om man skriver litt mer enn bare "triangel" kanskje *fnis* )

Og lykken var stor i går da jeg endelig fant en mal!! *hopper opp og ned*

Så nå har jeg begynt på ett trekant kort!

Bilder av kortet kommer når det blir ferdig!

Ha en flott dag folkens,klem :)

5 kommentarer:

Desirée sa...

Nydelig eske! Det julekortet ditt nr #4 var også helt nydelig, flott oppsett på det også! Ha en flott dag!
Hilsen Desiree

Kristine sa...

Det eskekortet var jo bare helt rått!!! Kanskje jeg må prøve meg på et slikt en dag!
Klem fra Kristine

Solveig sa...

Dåpseska var bare helt nydelig!
Ha ei fin helg!

Inger Marie sa...

Nyyyydelig dåpseske Maya :)
og flotte invitasjoner.
Så bra at du fant mal på trekant kortet. Da gleder jeg meg til å se
Ha en fin mandag

God klem

Anonym sa...

Hei! Det var noen nydelige eske-kort du har laget! Jeg lurte på om du har en mal på disse!?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg