torsdag 7. februar 2008

Jeg har fått...

En ny utfordring fra Karianne,Tusen takk! *smiler*
Så her kommer en ny runde med 7 "hemmligheter" om meg:

1: Jeg hater papirarbeid!! Synes det er noe av det verste jeg vet,men er ett nødvendig onde i jobben.. (Driver egen frisør-salong,med to ansatte)

2: Møtte Morten (samboer`n) for 17 år siden og sa den gangen; Att der er mannen i mitt liv *ler* og jammen fikk jeg rett!! *fnis*

3: Vi er frivillig barnløse,og nyter det!

4: Jeg er forferdelig sjenert i store forsamlinger.. Hater å møte opp alene på møter/selskap/treff..

5: Hater telefonen... Ringer sjelden eller aldri.

6: Er spilloman! Kan sitte flere timer i strekk foran Wii`n *ler*

7: Og nå har jeg nok ikke flere "hemmligheter" å dele ;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg