fredag 5. desember 2008

Sukkersött # 19 Skisse / sketch

Fredag og allerede klart for utfordring nr 19 hos Sukkersött!
Denne gangen er det Hanne som har laget ei flott skisse med tilleggsutfordring om å bruke reste-papir :)
***************************
Friday already and time for challenge nr 19 from Sukkersött!
This time it is Hanne who has made the sketch and she has a additional challenge to use you`re leaftovers from your patterned paper. (What is the right word...??)


Sånn ble mitt kort,enkelt og greit med rester av papir som jeg hadde brukt på ett annet julekort :)
Motive er ifra Funkykits og malt med distress inks refillene.
Teksten er ifra NSS.
****************************
And this is what my card looks like,a clean and simple one with some leftover patterned papers from a card made earlyer :)
The motif are from Funkykits and are coloured with distress ink refills.
The text is from NSS.

Zoomet inn på det søte motivet :) Rundt kanten av spellbinders diesen har jeg hatt på stickles frosted lace.
*****************************
Zoomed in on the cute motif :) Around the edges of the spellbinders dies i have put some stickles frosted lace.

Innsiden med samme layout som på utsiden :) Teksten er ifra NSS.
På siden hvor hilsenen skal skrives,har jeg stemplet snøkrystaller ifra InkyWings med hvit dabber.
Distresset kantene etterpå med blå pute.
***********************
The inside has the same layout as the front :) The text is from NSS.
On the side where the personal note will be,i have stamped some ice-crystal with white dabber.
The ice crystal stamp are from InkyWings.
Distressed the edges with a blue pad.

Baksiden med mitt alve navne-stempel :) / The back of the card with my fairy name-stamp :)
Og dere,stikk innom InkyWings en tur,da! ;)
************************
And please look at the InkyWings blog would you! ;)

17 kommentarer:

Solveig sa...

Så lekkert kort!
Nydelig malt!

Ha ei fin helg!

Åse sa...

Så nydelig kort. Utrolig søtt motiv i nydelige farger! (og den diesen er så flott!)

annes paperfun sa...

Ååå det var en nydelig julekort Maya!
og så flott den spellbinders diesen er :o)
Nydelig med glitter rundt kanten og det søte motivet satte prikken over i'en.
Ønsker deg en god helg :o)
klem Anne

Iselin sa...

Nydelig julekort!
Var stilig med den formen på stempeltrykket.

Ønsker deg en flott helg!
Klem Isse

Marianne sa...

Oj, er det allerede fredag...
Du har laget et nydelig kort....igjen:)
Flott skisse, men bruk av restepapir kan neppe kalles en utfordring her i huset, mer en ren nødvendighet. Bunken begynner å bli pinlig stor, så det er greit med et lite spark!

Ha en super helg.
Klemmer fra Marianne:)

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör!

Pia sa...

Super nydeligt kort

milli sa...

Åååh, så fint kort! Kjempesøtt motiv og så heldig du er som har de spellbinders'ene!! Jeg får sånne til jul av kjæresten, gleder meg allerede til å prøve dem ut!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klemmer fra
Camilla

Nina sa...

Heisann og hoppsann, Mayamor :)
Kjempelekkert kort fra deg... igjen... Og du, de lysene er suuuupre. Er det fat fra perfect home du har? Hadde et sånn jeg også, helt til Royne knuste det med da han støvsugde :(
Ønsker deg en fantastisk helg, jeg skal på julebord i morgen, så jeg skal reparer fyllesyken med kortlaging på søndag *ler*
Fredagsklem fra Nina.

Lene Aase sa...

Så sart og nydelig kort!!! Og det motivet er bare tio å spise opp:) Og rålekkert fargelagt. Håper du får en finfin helg!!!

God klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nydelig!
Du lager så mye fint og er en stor inspirasjon.
I bloggen min ligger det en award å venter på deg. :)

angeljakki sa...

Such a wonderful card.
The colours are lovely.
The layout brill
and the colouring perfect x x x

Nixe-Moni sa...

This is just so cute, Maya. I love the great colours, the cute image and the fab shapes you´ve used. All that glimmer looks great too.
Big Hugs from Moni

Kosene mine sa...

Nydelig kort...føler jeg gjentar og gjentar meg selv, men mååå jo si det også!! :P

Gina har begynt å bli litt mer jentete nå, kanskje jeg må revurdere bursdagkortet hennes... hvis du ikke har laget det allerede da? Du har jo så mye søtt :D

ninabakke sa...

lekkert kort :D

Kristine sa...

For et nydelig julekort dette ble!
Liker aå godt at d lar skissen gå igjen på innsiden også!
Og så er du jo en racer på å pynte alle sidene så flott!
Håper du får en fin helg!
Klemmer fra Kristine

Nina sa...

Nydelig julekort:)Og masse annet flott. Den bilden var bare kjempeflott!Wow!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg