mandag 20. juli 2009

En hilsen fra hjertet / A greeting from the heart

Jeg hadde det så topp i helgen :)
Med masse tid til å hobbylere og masse fnising og skravling!
Tusen takk,Nina :) *klem*

Jeg lagde hele tre kort!
Men de får dere se senere ;)
For idag viser jeg enda en Stazon-plast eske som har fått nytt liv :)
Igjen brukt papirer fra eKitet Floradoodle,som du får ved å abbonere på nyhetsbrevet til Making handmade cards :)
HÄngelen er fra "Blommon & bien" kitet og kommer nok i shoppen etter ferien ;)
Malt med distress ink refiller.
Charms fra Unik Hobby og tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
*******************
I had a blast this weekend :)
Just crafting,giggling and talking! So much fun :)
Thank you so much Nina :) *hugs*

I made three cards!
But they will be shown later ;)
For today i will show you another Stazon-plastic box that has gotten new life :)
And again i have used papers from the eKit from Making handmade cards,you can get them if you sign theyre newsletter :)
The hÄnglar girl is from the kit "blommon & bien" and i have coloured her with distress ink refills.
Charms from Unik Hobby and text from Ett trykk/Norsk stempelblad.





Klemmiser fra Maya:) /Hugs from Maya:)

25 kommentarer:

Kaia sa...

Nydelig.
Papiret var virkelig lekkert, motivet også.
Ha en flott mandag.
Klem fra meg :o)

PS. gleder meg til å se korta !!!

Aina sa...

Lekkert, som vanlig! Jammen er papiret lekkert også,....og hÂnglar jenta og :O)

Altså er ALT lekkert!

Klem fra Aina.

Bente sa...

Åh så søte liten hÄnglar :) Nydelig eske, lekre papirer!
Ha en flott dag!
Klemmer, Bente

Torill sa...

Kjempesøt, da!!!
skikkelig gode farger og flott pynt!!

Lena Katrine sa...

Hei go'ingen!

Så flott å høre, at du har kost deg i helga ;)
En nydelig eske - herlig fargelagt motiv, og jeg må se å få printet ut noen av de papirene ;) Lekkert er det - Flinka!
Jeg har begynt med et "vannvittig" prosjekt, og det skal bli SÅ fint, når det er ferdig *tjihi*

Ha en super dag, vennen! Go'klem

alina sa...

It looks absolutely gorgeous, Maya, beautiful colours and a sweet image!
Hugs, Alina

Marimer sa...

Esta genial¡¡¡, te ha quedado tan perfecta la niña sentada encima de la cinta y sobre todo coloreada, que es un trabajo perfecto. felicidades. bss

Tammi sa...

Pretty papers and image...and gorgeous box Maya! ~Hugs

BA sa...

this is absolutely gorgeous!! love the sweet image and the beautiful charms
xoxo BA

Bella´s Bastelecke sa...

wow...its beautiful......Maja...

Hugs
Bella

May-Britt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
May-Britt sa...

Skal si du lager mye lekkert Maya.Herlige farger og motiv.
Klem;)

Nina sa...

Filler`n å! Jeg hadde jo håpet du skulle glemme igjen noen av de der skjønningene her jeg da *fnis*

Esken din er som alt annet du lager, knall lekker! Hepp, hepp, hepp :)

Ha en super duper mandags kveld, snuppa!!

Klem fra Nina

Nina sa...

Filler`n å! Jeg hadde jo håpet du skulle glemme igjen noen av de der skjønningene her jeg da *fnis*

Esken din er som alt annet du lager, knall lekker! Hepp, hepp, hepp :)

Ha en super duper mandags kveld, snuppa!!

Klem fra Nina

Kamilla sa...

OOOH Maya, lika underbart vackert som vanligt, du är så fantastiskt duktig :D
Färgerna och allt passar så väl tillsammans!
Kram kram

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

-hanne sa...

Det papiret der er jo bare så stilig.. spørs om jeg ikke må sjekke ut det der, jeg og... Flott eske, jeg sa visst ikke det... ;-)

Jacqueline's Weblog sa...

Wow, what a great card! Beautiful paper and the image is so cute!
Hugs Jacqueline

Hildegunn sa...

Nydelig!
Den jenta var kjempelekker!

Kim Piggott sa...

Oh wow what a stunning card!
Your image is just beautiful and your paper and detail wonderful!
So very gorgeous!
hugs
kim x

Piia sa...

So gorgeous again! I guess you never run out new ideas :D

Smiles from Finland,

Piia

Kaia sa...

Hei igjen.
Det ligger noe til deg i bloggen min.
KLem fra Kaia :o)

craftimamma sa...

This is so lovely Maya. Love the colours and the image. Neat idea to use the Stazon box. I think I have one somewhere, Hmmm!

Sounds like you had the best weekend.

Lesley Xx

Sommerfugl sa...

Så utrolig flott! Alt passa så godt! Det var kjempefint. Blir bare sittende å se og se og se...
Takk for koselige kommentarer. God sommer:)

May-Bente sa...

Godt å høre st du har kost deg, gleder meg til å se hva du har laget:=)
Dette kortet var helt nydelig, elsker fargesammensetningen og effekten av blomstene du har klippet ut for å så lime på igjen. Kanon!!!

Klem:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg