lørdag 9. januar 2010

Award! :)

Jeg har fått denne prisen fra:


Tusen tusen takk jenter, det varmer!!
Og jeg setter stor pris på den :)
**************************
I`ve got this award from;


Thank you so much girls, that warms my heart!!
And i really apriciate it :)





Her er reglene for awarden:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 ineressante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om denne awarden.

Jaha, 7 interessante fakta om meg selv :/
Sikkert ikke så interessant for andre kanskje, men her kommer de;

1. Jeg hater å fryse!
Hadde det gått ann så hadde jeg montert en varme-ovn på skrotten *ler*

2. Jeg har mega sprøyte skrekk!!
Tåler ikke å ta blodprøve hos legen engang...

3. Jeg er helt og holdent hÄnglar GAL!
Så har du noen gamle hÄnglar du vil selge, send meg en mail ;)
(Mail adresse i sidemargen! *hint-hint*)

4. Jeg har visst att Morten har vært mannen med stor M siden jeg var 15.
Tok bare litt tid for å få han til å skjønne att jeg var kvinnen med stor K *ler*

5. Vi har 3 stk Kinesiske nakenhunder (Chinese Crested) og er stolte av det ;)

6. Jeg har i følge min søster, nærmere 2000 stempler... *rødme*

7. Jeg er kontrollfrik, og liker att ting er planlagt og i skjema.
Er impulsiv når jeg får tenkt meg om *fnis*

Så det var 7 kanskje ikke så interesante fakta om meg..
Og nå over til de 7 som får prisen;

Nina
Marianne
Anne Kristine
Lena Katrine
Kaia
Inger Marie
Aina

Ha en flotters kveld!
Klemmer fra Maya :)

**********************
Here are the rules:
1. Copy the award to you`re blog.
2. Link the one you got it from.
3. Tell 7 interesting facts about you`re self.
4. Pick 7 persons that`s gonna get the award.
5. Link they`re blogs.
6. Make a comment at they`re blog, so that they know they got it.

So here i go with the 7 fact about me, nor sure they are so interesting..

1. I hate the cold!
If i could i would have mounted a heater on my body! *Laugh*

2. I am so scared of  needles!
So afraid when i am at the doctor and they want to take a blood sample...

3. I am crazy about the hÄnglars!!
I love them!
So if you have one or two you don`t want anymore, send me an mail ;)

4. Since i was 15 Morten has been the man in my life :)
Just took him some time to figure out that i was his women *laugh*

5. We have 3 Chinese Crested, and we are proud of it ;)

6. My sisters tells me that i have nearly 2000 stamps *embarrased*

7. i am a control freak, and i like it planned and in forms.
I am impulsive, just have to think it trugh first *giggle*

So there they are, not sure they are so interesting...
And here is the 7 who gets the award from me:

Nina
Marianne
Anne Kristine
Lena Katrine
Kaia
Inger Marie
Aina

Have a wonderful evening!
Hugs from Maya :)


5 kommentarer:

Nina sa...

Du er jo bare snillest i verden da, snuppa mi!!!

Klem fra Nina

Lena Katrine sa...

Gratulerer med velfortjent(e) award(er) snuppa!
Og tusen, tusen takk for at du gir en videre til meg - det setter jeg utrolig stooor pris på!

Go'klem

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Gratulerer så mye med awarden(e). De(n) er fullt fortjent.
Og tusen takk for at du vil gi den videre til meg, skal se om jeg får gitt den videre i morra (selv om det nå ser ut som om alle bloggere har fått den).
Stor klem fra Kaia

annes paperfun sa...

Tusen takk for awarden og oppmuntringen,Maya :o)
Storklem Anne

Aina sa...

Tusen, tusen takk, Maya! Du er nå så snill! Koselig med sånne høydepunkt i hverdagen :)

Kjempeklem fra Aina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg