søndag 14. mars 2010

Sketch Saturday # 94 meets DT Heartfelt Creations


Lørdag, og jeg sitter i Ski :)
Men verden ruller videre, og Sketch Saturday er klare med en ny skisse!
**************************
Saturday, and i am at a craft-gathering in Ski :)
But the world goes on, and Sketch Saturday are ready with a new sketch!


Jeg har igjen kost meg med nydelige stempler fra Heartfelt Creations :)
Her har jeg brukt; Mini message cursive set - tekst
Springtime joys og i hjørnene har jeg brukt Sommerfugl settet.
Malt med distress ink refiller.
Spellbinders labels 2 som jeg har stanset ut med sirkel som ramme.
************************
I have again used the beautiful stamps from Heartfelt Creations :)
Here i have used; Mini message cursive set.
Springtime joys and the Swirl mystique butterfly set in the corners.
Colored in with distress ink refills.
Spellbinders labels 2 and i have cut out a cirkle to make a  frame.


Zoomet inn på den søte jenta :)
*****************
Zoomed the sweet girl :)


På innsiden har jeg også fulgt skissen.
Også her finner du sommerfugl-vingen i hjørnene.
Og tekstene er ifra tekst-settet.
***********************
On the inside i also have used the sketch.
And here you also can see the butterfly wing in the corners.
And the text are from the cursive set.


Og baksiden.

Ha en strålende lørdag!!
Go`klemmer fra Maya :)
**************************
And the back of my card.

Have a wonderful saturday!!
Warm hugs from Maya :)


2 kommentarer:

Carole sa...

Beautiful card Maya...such a pretty image and gorgeous colouring.
Hugs
Carole x

Unknown sa...

Such a lovely card Maya, fab colouring too. LG Andy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg