mandag 15. mars 2010

Sketchy Colors # 15

God morgen alle sammen :)
Det er mandag, og ei ny uke står for døren!
Og idag kommer utfordringen fra Sketchy Colors ;)
************************
Good morning everyone :)
It is monday, and a brand new week is ahead of us!
And today we have a new challenge from Sketchy Colors ;)


Motivet jeg har brukt er ifra Unik hobby.
Rundt på kantene av mønsterpapiret har jeg brukt stempler fra Stempelglede.
Teksten er også fra Stempelglede.
Blomster, perler og charms fra Unik hobby.
*************************
The motif are from Unik hobby.
Around the edges on the DP i have used stamps from Stempelglede.
The text is also from Stempelglede.
Flowers, pearls and charm from Unik hobby.


Zoomet inn på brudeparet.
De har fått ett strøk med shimmerz maling over seg, så de skimrer så flott.
**************************
Zoomed in on the wedding couple.
I have painted over them with shimmerz paint, so they sparkle.


Innsiden av kortet.
Med tekst fra Stempelglede.
************************
Inside the card.
Text from Stempelglede.


Her ser dere også mini utgaven av bryllups-stempel fra Unik hobby.
************************
Here you can see the mini-stamp from the wedding-stamps from Unik hobby.


Tuuuusen takk for ei fantastisk helg på Ski!!!
Fy faderulland så utrolig gøy å hilse på dere igjen :)
Dere er fantastiske, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

Ha en strålende mandag,
go`klemmer fra Maya :)
**************************
And the back of my card.

Have a wonderful monday,
hugs from Maya :)

29 kommentarer:

RitaK sa...

Gosjameg for et rålekkert kort, skikkelig stilfullt ;-)

Anonym sa...

Heiiii Maya:-)
Takk for kjempekoselig helg og -kurs! Beklager at jeg var så hyperdårlig elev assa, men fy flate, jeg er ikke venn med distressen og blir det sikkert ikke videre heller...
Får holde meg til andre ting trur je!!
Er spent på om dette blir ei sketchy uke eller hva...
Ha det fint Maya.
Klem fra Maria:-)

Anonym sa...

Utrooolig flott kort! ♥

Trine sa...

Nydelig kort!!! Tusen hjertelig takk for ei suuuuper helg!!! Du er kjempekoselig og morsom å være sammen med! Gleder meg allerede til neste gang! Ha ei super uke! Klem

Marianne H sa...

Delikat!

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort! :o)
Takk for veldig hyggelig kommentar hos meg...(ps.jeg kan ikke hekle..*ler*..)

Ha en fin mandag,
klem Fredrikke :o)

Angella sa...

Hei kjære venn!
Lekkert kort dette var...
Jeg storkoste meg på treff... mitt aller første, og gjett om jeg vil tilbake:)) Litt for mange inntrykk på en gang, var ikke så veldig produktiv!

Det hyggeligste var å treffe så mange man bare kan navnet på.. inkl. deg!

vi snakkes
klem fra Angella

Aina sa...

Dette var virkelig et stilig kort! Gjennomført på alle måter...som vanlig! :)

Klem fra Aina.

Monica Høiskar sa...

Det var et nydelig kort, Maya! - Som alltid!

Takk for sist forresten! Jeg storkoste meg på treffet og gleder meg til neste Ski-treff i oktober! :)

Klem fra Monica

malla-b sa...

Kjempeflott kort!

Bococco sa...

Noe til deg i bloggen min :)

Agnete!

Trine Pedersen sa...

Kjempelekkert rett og slett!!!

Klem, Trine :)

❤ Kaia sa...

For ett lekkert kort.
Nydelig med de beige fargene, og kjempeflott motiv.
Kjekt å høre at dere har hatt ei flott helg. Kanskje sjansen byr seg for en annen og en gang (",)
Klem fra Kaia

Nina sa...

Heisann, Mayamor!

Storkoste meg sammen med deg i helga, Godt at formen holdt, håper du ha fått slappet av skikkelig i dag.

Kortet ditt er bare aldeles nydelig, så her er det jo bare å starte koret: HEPP, HEPP, HEPP :)

Go`klem fra Nina.

Grethebella sa...

Hei hei.

Så nydelig kort du har laget her.
Liker så godt de delikate fargene du har brukt.

Koselig å se deg i helgen, er litt rart å se 'bloggvenner' på "ånkli".
Regner med at du koste deg like mye som meg på treff.

Klemmer fra Grethe

Pinklady 68 sa...

Lekkert bryllupskort, Maya!
Nydelig gjennomført på alle fire sider som alltid:-)
Koselig å hilse på deg på Ski-treffet.
Klem Laila.

mettepip sa...

Hei Maya!
Takk for et superhyggelig treff og et herlig kurs! Koselig å være sammen med deg igjen, og gleder meg allerede til neste treff!
Litt sliten, men ellers i en liten kreativ lykkerus;)
Lekkert bryllupskort du har laget, så stilig i hvitt og beige. Lekkert med kantstemplene og gjennomført og flott som alltid. Må nok kaste meg med på denne;)
Stor klem fra
Mette

Anneke sa...

such an elegant wedding card and love these old colors

Unknown sa...

A lovely gentle card Maya. LG Andy

Marianne sa...

Dette bryllupskortet var utrolig lekkert. Rett og slett vakkert!!!
Go`klemmer fra Marianne:)

Heidi sa...

Hei Maja.
Et lekkert bryllupskort, så gjennomført og delikat:) ja rett og slett nydelig!!
Ellers vil jeg si tusen takk for en koselig helg, koselig å prates:)Og ikke minst veldig morro å få se det flotte du lager:)
Tar du en tur innom meg så har jeg noe til deg..

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra heidi:)

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Nydelig kort i sarte farger :)
Skulle så gjerne vært på treff i Ski, håper det passer neste gang for meg. God klem

Marita sa...

Nydelig, enkelt og stilrent bryllupskort. Ser ut til at dere har hatt ei bra helg på treff?! ;)

Kari sa...

Så flott bryllupskort!
Se i bloggen min, der ligger det noe til deg. : )

Mary sa...

Nok et nydelig kort fra deg,delikate farger
Ha en fin uke:))

Kahvinpapu sa...

Wau! This is so stylish card! I love soft colours and image is so perfect!
Have nice day!

Eline sa...

Hei. Nydelig kort som alltid hos deg.
Jeg har noe til deg i bloggen min. Jeg ser du har fått det fra Kari også, men du fortjener det =)
klem

-Sanna- sa...

Virkelig et nydelig bryllupskort.
Har sett på alt du lager og det er gjennomført lekkert alt sammen. Jeg har lagt meg til som følger hos deg og du er kommet på plass i min inspirasjonsliste.
Ha en fin og kanskje produktiv kveld.
Ps. Jeg har forstått at du er venn med en slektning av meg,- Eva Fredriksen.

Anonym sa...

You could easily be making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat blog[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known ways to build an income online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg