tirsdag 1. juni 2010

Unik hobby; Kurs!

Mandag 7 juni kl. 17.30, holder jeg kurs i distress maling hos Unik hobby.
Har du lyst til å være med,
så meld deg på hos Unik hobby:
mail@unikhobby.no eller tlf.62121412



Hva du trenger til kurset;

Skjære matte/underlag.
Spiss saks/skalpell
Dobbelsidig tape
Flytende lim
Malepensler (jeg bruker nr 2 & 4 av de som er hos Unik hobby)
Bundled sage distress pute
Vintage photo distress pute
(svamper til disse)

Har du distress reinkere, så bruker vi disse fargene;
Bundled sage
Victorian velvet
Antique linen
Tea dye
Tattered rose
Worn lipstick
Fired brick

Har du ikke disse fargene, så har jeg med ;)

Velkommen til kurs!
Go`klem fra Maya :)

3 kommentarer:

Karina Beck sa...

Det er ærgeligt at der er så langt, ellers ville jeg komme og møde dig ; )

Aina sa...

Kan jeg spørre deg hva slags farge(r) du bruker for å få til lyst hår...? Jeg synes det er så vanskelig.

Klem fra Aina :)

Anneke sa...

such a gorgeous card and image

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg