mandag 21. juni 2010

Tickled Pink Stamps - Lil Lolita :)


Jeg har forelsket meg helt i disse utrolig stilige jentene :)
Og her kommer ett kort med Lilith!
*******************
I have fallen in love with these awesome girls :)
And here is a card with Lilith!



Er hun ikke bare sååå herlig?!
******************
Isn`t she just fab?!


Sjekk uttrykket da :)
Lilith har fått bling i øret og på kjolen.
*******************
Look at that face :)
Lilith has a bling-stone in her ear and on the dress.



Som vanlig kjører jeg lik design på innsiden..
**********************
As usual i have the same design on the inside..


Tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer, og mailer jeg får!!
Prøver så godt jeg kan å besøke tilbake og svare, men det tar litt tid ;)
Ha en flott mandag,
klem fra Maya ♥
***********************
Thank you so much for you`re sweet comments, and e-mails!!
I try to visit you back and answer the e-mails as fast as i can ;)
Have a wonderful monday,
hugs from Maya ♥



Recipe:
Size: 15*15 cm
Ink: Archival ink - Coffe
Distress ink pads - On the edges
Distress ink reinkers - Coloring
Stamps: TPS - Lil Lolita Lilith.
Ett trykk/Norsk stempelblad - Clearstamps "små tekster", Tekstplate nr 27B
Papers: Bazzil cardstock. DP; TM - Vintage shabby

15 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempestilig.
Festlige stempel det der.

Anonym sa...

Herlig kort! Og det motivet var jo så søtt/tøft!!:)

Bodil sa...

så nydelig kort og det stempelet var skikkelig herlig.

ha en fin dag :)

Bernadet sa...

beautifull card Maya

peggy sa...

Wow Maya,
What a stunning card !!!

Peggy xx

Randi Th. sa...

Helt nydelig! Så utrolig flott i farger og pynting. (Det uttrykket kjenner jeg igjen.... når jeg har ventet 15 min over tiden på at mannen min skal komme til AVTALT tid...).

Ha en flott uke!

-klem-

Riet sa...

So beautiful card Maya,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Nina sa...

Åhh, himmel og hav for ett vanvittig stilig motiv *dååån* Ser ut som meg når jeg nettopp har stått opp *fnis*

Retsen av kortet er bare lekkert, du er flink du, Mayamor :)

Go`kos fra Nina.

Agnetha sa...

Et flott kort i likhet med alt det andre du lager:) Det stempelet kan jeg ikke si å ha sett før, men det var stilig og kult på en gang syns jeg.

Alina sa...

Beautiful card, Maya!
Hugs, Alina

Merethe sa...

Nææh så tøft da! Kanonstilig stempel, hodeskalle å greier;-) *flirer* og likt uttrykk som meg mandags morgen;-)
Ha en super dag

Sandra sa...

Wonderful card... Love the image too.
Hugs
Sandra x

Cecilie sa...

Er ikkje så lenge siden eg begynte å blogge og i dag kom eg over sida di. Her var det utruleg mykje fint, så fantastisk flink du er. Kjekt at du legge ut malar til oss andre. Vart kjempe inspirert av å sjå på sida di, komme nok til å ta turen innom her både titt og ofte.

Aina sa...

Helt nydelig, Maya! Tøffe disse damene du bruker, ja :) Og papiret var utrolig flott.
Nydelig pyntet som vanlig :)

Klem fra Aina.

BA sa...

hallo maya
this is gorgeous!!!
xoxo BA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg