fredag 13. august 2010

Treff!

Hva skal du gjøre helgen 24-26 september?
Jeg skal på treff!! *juhuu*
Endelig får vi ett treff her i nærmiljøet og det er bare helt fantastiskt!

Treffet foregår oppå Skeikampen, nærmere bestemt Austlid Fjellstue,
og her er det bare helt supert for oss papirgale!!
Lokalene er store og med masse lys,
så dette blir så bra!

Det vil bli kurs og konkurranser,
nærmere info om dette vil komme ;)

Du kan lese mer her, om treffet;
Og hiv dere rundt å meld dere på!

Gleder meg til masse,
klem fra Maya :)

6 kommentarer:

Lene sa...

Jeg kommer - gleder meg veldig !!

Kort og Søm sa...

Skulle gjerne ha bodd litt nærmere...
God helg,
klem :O)

Hege sa...

Skulle gjerne kommet, men bør vel kanskje prioritere Carinas konfirmasjon den 25.september eller hva????

(LOL)

Kos dere! Klem Hege

Scrappelise sa...

Og jeg jobber, men det blir sikkert et flott treff! Er så koselig på Austlid.

Elaine sa...

Hi Maya,
Just popped by to say I think there is some nice waiting for you at the Sugar Nellie blog!
Love Elaine xx

RitaK sa...

Ja, det hadde jeg virkelig hatt lyst til, og tusen takk for at du foreslo meg Maya (jeg er i sjokk enda, hihi :-)) Men akkurat da (dessverre) er jeg i Spania på en liten høstferie sammen med gode naboer. Kos dere på Austlid :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg