onsdag 2. mars 2011

Tromsø & Scrapp med ♥

Fredag 25 mars reiser jeg en tur til Tromsø :)
Det gleder jeg meg såååå til!!
Jeg skal være litt "turist" og så skal jeg på Scrapp med hjertet treffet :)
Der skal jeg holde kurs i fargelegging med distress ink!

Under her, er det en liten kurs sniktitt ;)
Bare for å erte litt *ler*

For påmelding til kurset send en mail til; scrappmedhjertet@hotmail.com
(Men skynd dere, ikke mange ledige plasser igjen!!)


Her er det dere må ha med til kurset;

Distress ink refiller;
Tea Dye
Tattered Rose
Worn Lipstick
Fired Brick
Milled Lavendel
Bundled Sage
Wethered Wood
Victorian Velvet
Vintage Photo
Brushed Corduroy
Antique Linen
(Har du ikke alle fargene, ikke fortvil.. Jeg har med :)  )

 
I tillegg må du ha med dette;
Dobbelstsidig tape
Lim som tørker blankt
3D puter (gjerne 2mm høye)
Asjett/flis til å blande farger på (Kan ikke være noe i plastikk, det funker ikke like bra ;) )
Pensler å male med (Jeg bruker 2 & 4 av Gold line syntet pensler)
Noe å rive kanter med
Distress ink Walnut Stain pute + svamp

♥♥♥

Velkommen til kurs!
Klem fra Maya

4 kommentarer:

Iselin sa...

Ta deg en tur med fjellheisen om du har tid =)
Morro at du skal ha kurs i Tromsø, er jo bare noen timer unna.

Hege-Annie Simonsen sa...

Gleder meg til dette Tromsø-treffet! :D Jeg, som faktisk aldri har vært på større scrappetreff før! Satser på at det blir moro!

Ha en fin dag! :)
Klem, Hege

Sol sa...

Åh... Skulle gjerne vært med... Men reiser på ferie akkurat da.. Så dette går jeg desverre glipp av... Søren også... Hadde hatt så lyst til å være med på kurs med deg! Og denne lille sneak Peaken... fikk meg skikkelig Nysgjerrig.... Ser Lekkert ut iallefall! Kos deg i Tromsø! Håper været blir Supert..!! :o)

Camilla sa...

Så spennende, Maya! Vi gleder oss skikkelig til å få deg på besøk til Tromsø, det blir kjempemoro:D God helg i morgen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg