onsdag 11. juli 2018

Hvilken dato, hvilken måned, feriemodus ;)


Det er bare å innrømme det med engang!
Jeg har ferie!
Og har kikka på feil datoer,
ellers så har jeg tatt ferie fra kalenderen også...
Uansett,
jeg skulle ha vært innom på mandag med ett innlegg,
men jeg er i feriemodus..



Ettersom jeg har ferie,
og ikke følger med på kalenderen,
(Takk Lone, for at du plinga meg ;) )
Så fant jeg ut att denne ukas tutorial over hos Scrappiness,
måtte bli en kalender med post-it blokk!
Kanskje det blir enklere å følge med,
også i ferien!


Forsiden på min staffeli kalender, notisblokk :)


Enkelt og dekorativt,
og kanskje man blir bedre på å følge med!






Ha en flott onsdag,
og nyt sommeren!

Klem fra Maya





Verktøy: Sizzix - Framelits die. Zutter - Bind it all, Wire. 
Pynt: Papirdesign - Blomster, Klistremerke bokstaver og tall. Tim Holtz - Pen nibs. Blondeservietter. Kort & Godt - Blonde
Annet: Alle kanter er svertet med Distress ink Walnut Stain.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg