søndag 10. april 2011

Sketchy Colors #66

Åhhhh herlige søndag ♥
Dagen idag skal nyyyytes!!

Men først vil jeg vise dere mitt kort til
denne ukens utfordring fra Sketchy Colors :)
**********************
Ohhhh lovely Sunday ♥
Today i am just going to enjoy the Sunday!!

But first i want to show you my card
for the new challenge over at Sketchy Colors :)





Premiene i april er sponset av Tickled Pink Stamps :)

Jeg har vært så heldig å få være på TPS sitt design team i nesten ett år!
Men idag poster jeg mitt siste kort som team medlem :(
Det er med trist hjertet jeg gjør det,
Kellie har vært en DRØM av en team leder,
og jeg kommer til å savne jentene i TPS dypt og inderlig!
***********************
The prizes in April is sponsored by Tickled Pink Stamps :)

I have been so lucky to have been a part
of the TPS design team for almost a year!
But today i post my last card as a team member :(
It is with a great sadness in my heart,
Kellie has been a DREAM to work for,
and i am going to miss the girls at TPS deeply!



Lilith er den kuleste jenta jeg vet om :)
Og hun er fargelagt med ProMarkere.
**************
Lilith is the coolest girl i know :)
And she is colored with ProMarkers.


Malen til kortet har jeg funnet her;

Ha en strålende søndag,
klemmer fra Maya :)
*********
The template for the card i found here;

Have a wonderful Sunday,
hugs from Maya :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Maya
another lovely card.
hugs
Sandra (craftynan)

Anonym sa...

Hi Maya
another lovely card.
hugs
Sandra (craftynan)

Janne sa...

Stilig kort! Kjempeflott oppsett. Liker fargene du har brukt sammen. Tøft stempel:)
Ha en fin søndag.
Janne

Merethe sa...

Wow så flott! Er det punsh du har brukt rundt kantene???? Var jo enormt vakkert <3 Ha en supernydelig søndag
Merethe

❤ Kaia sa...

Dette var lekkert Maya...
Kjempeflott motiv, nydelig fargelagt....
Synd for Kellie som mister deg på teamet......
Ha en flott søndag videre.
Klem fra Kaia

Riet sa...

So wonderful card Maya,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

bente_me sa...

Wow, kult kort:) stilig fargesammensetning:)Kjekt med litt nye bretteteknikker:)

Shelby Goolsby sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nina Macaulay sa...

Nydlig og uvanlig form på kortet ditt!
Tøff motiv, og fine texter.
jentene kommer nok til å savne din kreativ innput det er jeg sikkert på :O))
Solklemmer fra Nina x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg