mandag 2. mai 2011

Glad/Happy :)

Glede kommer i de underligste former ;)
Ta dagen idag f.eks,
utrolig hvor GLAD man blir når internett tilkoblingen kommer tilbake!
Er jo helt avhengig :/

Glad blir man av ett kort i posten :)
Glad for att ei venninne kommer på besøk og vi skal kose oss på hobbyrommet :)

Og ikke minst GLAD for muligheten til å leke med stemplene fra Bildmålarna!!
Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være en del av deres Design Team,
og det gjorde meg GLAD :)

*******************************
Joy comes in different ways ;)
As today,
i was so HAPPY when my internet connection came back!
Addicted you know ;)

Makes me happy to get a card in my mailbox :)
Happy because i get a friend over to craft :)

And HAPPY for the opportunity to play with the stamps from Bildmålarna!!
I have gotten the honour to be on their Design Team,
and that makes me HAPPY :)





12 kommentarer:

Helle sa...

Hei Maya

Tenk så heldige vi er som kan glede oss over små ting i hverdagen !
Som i dag da jeg fikk en svett og sammenklemt hestehov fra en unge i nabolaget...♥
Nyt hverdagens små gleder!
Gratulerer til deg og kos deg med Bildmålarnas stempler,så håper og ønsker jeg at du blir satt pris på!...

Klem fra solskinnet i nord ☼
-Helle-

Wenche sa...

Gratulerer masse masse, vennen!! De er sååå heldige som får deg på teamet og de er jo så skjønne de motivene. Gleder meg til å se hva du tryller frem av lekre prosjekter for Bildmålarna ;)
Glade go'klemmer fra Wenche :0)

Aina sa...

Gratulerer så mye, Maya! Nå gleder jeg meg til å se hva du kan trylle frem :) Mye lekkert å leke seg med der.

Solklem fra Aina :)

Pysselbus sa...

Visst är det härligt att man kan glädjas åt både det stora och det lilla i livet.... Små saker som man tar för givet och större saker som man blir överlycklig för.... Stort grattis till din DT-plats hos Bildmålarna - det ska bli sååå kul att se var du hittar på!

Kram
Linda

Hege-Annie Simonsen sa...

OMG! Så GØY!! Skjønner godt du er glad, jeg, som får leke med de små skjønningene av noen stempler derfra! :)) GRATULERER! Hihi!...

STOR klem :)

Kaia sa...

Ååå så gøy Maya, de stemplene er så søte..... Grattis...
Klem fra Kaia

Lisbeths kort og scrap sa...

Gratulerer til deg - og gratulerer til dem som får talentfulle deg med på laget.
Stor klem fra Lisbeth

Kim Piggott sa...

Huge congratulations!
hugs
kim x

annkan sa...

Vad härligt det låter! Och jag håller med dig... Det ÄR en skön känsla att kunna glädja sig åt "det lilla".
Grattis till ditt DT-uppdrag!

Kram.

Lena Katrine sa...

HURRA!! Dette innlegget oser av lykke!!! Gratulerer masse vennen! Gleder meg til å se hva du tryller fram med disse skjønne motivene!!
Go'klem

Debbie Pamment sa...

You go girl!!! Am soooo happy for you - you will do amazing things with these cuties!
xXx

Petra/Paradise sa...

JÄttestort grattis till DTuppdraget!!!
De kan skratta sig lyckliga som fått dig på kroken! :D

KRAMISAR

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg