lørdag 24. september 2011

Sketch Saturday #174

Dette blir ett super raskt innlegg..
Beklager!
Men jeg er på vei til messe, og som vanlig er jeg ute i siste liten ;)

Men ettersom det er lørdag,
så er kortet til denne ukas skisse ifra Sketch Saturday klart!
Hopp gjerne over å sjekk ut hva de andre jentene på teamet har laget :)

Klem fra Maya
***************
This will be a super fast post..
Sorry!
But i am on my way to a craft fair, and as per usual i am running a bit late ;)

But as it is Saturday today,
here is my take on this weeks sketch over at Sketch Saturday!
Hop on over to the blog, and take a look at what the other DT girls have came up with :)

Hugs from Maya



Motiv/Image: A day for daisies
Tekst/Text; North Star Stamps
Papir/Papers; Glitz Design
Medium; Prisma Color Pencils




5 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Maya
love your card, love the image. I like you are just off to a craft fair, I am going to (I don't know if you have ever heard of it before) Ally Pally which is in London, hope you have a super day.
hugs
Sandra (craftynan)

Veronique sa...

Det var kjempe koselig å treffe deg Maya på messa :) Jeg gleder meg til å teste Bildmålarnas stemplene :)

Anne sa...

Kjempelekkert kort i nydelige høstfarger, og herlig motiv :-)

Jeg får ikke vært på messa denne gangen og har allerede abstinenser!! *ler* Neste gang SKAL jeg :-)

Ha en fortsatt fin helg!

Riet sa...

What a beautiful card Maya.

Hugs Riet.xx

Nina sa...

Åhh, sååå nydelig kort!! Herlig motiv og kjempe lekkert med oransje. Flotte ark ♥

Spammeklem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg