tirsdag 24. januar 2012

Passion for Promarker #133

Passion for ProMarker er her med ei ny utfordring!
Denne gangen vil vi att du skal resirkulere noe :)
Premien er sponset av Joanna Sheen!
**************
Passion for ProMarker are ready with a new challenge!
This time we want you to recycle something :)
The Prize is sponsored by Joanna Sheen!



Jeg har igjen brukt ett av de herlige motivene ifra Bildmålarna ♥
Og mitt resirkulerte materiale er knappen, som er fra ei gammel skjorte,
og hyssingen som jeg fant i en skuffe på kjøkkenet!
Og den har jeg laget om til min egen "Twine" som jeg har lært i SkoleStua til Scrappehuset!
*Hurra* :)
*************
I have again used one of the gorgeous images from Bildmålarna ♥
And my recycle something is the button, from an old shirt,
and the string i found in one of my kitchen draws!
And the string is made into my own "Twine" as i have learned in SkoleStua at Scrappehuset!
*Wohoo* :)




Tusen takk for at du titter innom!
Maya ♥
***************
Thank you for stopping by!
Maya ♥


Stamps: Bildmålarna - Mimosa`s boat
SentimentStampendous
Papers: Tim Holtz
Tools: Spellbinders - Labels 3
Embellishments: Homemade Twine, Dew drops, Stickles glitter glue, Button
Other: Alphabet Stickers
Medium: Pro/FlexMarkers
Colours: Tan, Dusky Pink, Blush, Light Fawn, Cocktail Pink, Pale Pink, True Blue, Sapphire, Agean, Surf Blue, Cool Aqua, Sea Mist, Cinnamon, Auburn, Nutmeg, Cocoa, Saffron, Vanilla, Blue Grey 1, (Sorry don`t remember all!)

22 kommentarer:

Knerten sa...

Å, så nydelig, Maya. Lekkert med alle panelene og fargene du har valgt, og motiveter så skjønt. Fint pyntet med alle glassperlene i de forskjellige blånyansene også :-)

Mea sa...

Kjempe søtt kort! :)

Ha en fin dag.

Maryann Laursen sa...

So beautiful card and with my favorit color blue. It´s soo awesome made and I love, that you always decorate all ppages of it, it´s so great work hun.
I just love it.

Sol sa...

Nydelige Farger! Å jeg synes kombinasjonen av motiv og papirer er Perfekt! Vakre paneler. Og nydelig motiv! Flott at du har latt motivet være hovedfokus!

Gitte sa...

Rigtig sødt kort.

Unknown sa...

Så utrolig nyyyyydelig kort! *Dåner nesten*....du tryller opp de fantastiske kort, Maya!
Klemmer i massevis;) Ha en toppers dag!!

Carina sa...

Så lekkert kort! Nydelig malt motiv :)

Klem Carina :)

Lau W sa...

You created a superb scene ! Love your card, a beauty !
xxx

Eline sa...

Hei. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min =).
Nydelig kort! Lekre farger og lekkert fargelagt, som vanlig.
Jeg håper ikke du har noe imot at jeg lager meg en "bok" med dine fargekomboer. Jeg ser jeg må ha mange flere farger hehe..
Ha en fin dag
klem

Heidi sa...

Kjempeflott kort i nydelige aquafarger. Det er nesten så man kjenner lukten av sjø :)

Anonym sa...

Kjempefint kort med nydelig motiv,100% gjennomført igjen på alle sider. Klem Kari-Mette

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Flott fargelagt !
Klem fra Anne-Eddie :)

Sabina sa...

What a great card!!! Thanks for joining us at ABC!!

Anonym sa...

Kjempefint kort. Men du hadde ikke hatt murlighet til å fjerne hjertene som hopper konstant rundt på skjermen? :)

coops sa...

so stunning maya.the image is really sweet and i love your gorgeous colours and design ;D

xx coops xx

Anne sa...

Sååå lekkert! Så stilig med glittereffektene og blå rain drops :-) Og som vanlig nyyydelig fargelegging!!

Klem :-)

Aina sa...

Nydelig kort, nydelige farger og nydelig fargelagt! :)

Klem fra Aina

charity donate sa...

Wow,It look really great.You recycle materials and made a wonderful card.I really inspire by your new idea.

Marita sa...

Nydelig♥. Elsker fargeleggingen din♥. Her har du brukt herlige farger, og nydelig papir♥. Takk for inspirasjonen:)

Ønsker deg en fin dag.

Klem Marita

Gunn`s Kort sa...

Åh, så nyyydelig. Likte fargebruken og selvfølgelig fargeleggingen:)
Klem Gunn

Vibeke sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min Maya - den varmet skikkelig:):)

Selv om jeg aldri har fargelagt et eneste trykk - og egentlig ikke er så interessert i det heller... Så MÅ jeg bare innom deg og se hvordan du tryller med fargene - det er en sann fryd å se!!:) Du er BEST:)

Jeg jobber jo i en hobbybutikk - så jeg tipser mange damer om din blogg:)

Håper du får en koselig - og kreativ helg:)

50cc scooter sa...

Wow,Awesome.In this sketch sparkle really increase the beauty in this cards.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg