søndag 12. februar 2012

Sketchy Colors #104

Gratulerer med dagen, alle mødre der ute!
Og en spesiell hilsen går til verdens beste mamma, selvfølgelig ♥♥♥
*********************
Today we celebrate mothersday here in Norway :)
And i want to send a special greeting to my mother ♥♥♥


En hjemmelaget engel, laget til mamma`n min :)
*****************
A homemade angel, to my mother :)


Skissen jeg har brukt er denne ukens utfordring hos Sketchy Colors :)
*********************
The sketch is from this weeks challenge at Sketchy Colors :)

Det nydelige motivet er ifra Bildmålarna
Og jeg blandet og testet farger i lang tid for å finne riktig farge i forhold til papirene!
Som regel fargelegger jeg motivene først og finner papirer etterpå,
men denne gangen ville jeg begynne litt annerledes ;)
*******************
The gorgeous image is from Bildmålarna
And it is colored with Pro/FlexMarkers.
I mixed and matched colors several times to find something that matched the papers perfectly..
I always color the image first, but this time i found the papers first and colored the image last.

Hud/Skin; Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Antique White
Kinn/Cheek; Cocktail Pink, Pale Pink
Grønn/Green; Warm Grey 3, Marsh Green, Khaki, Soft Khaki
Lilla/Lilac; Amethyst, Pink Lavender, Pale Blossom
Hår/Hair; Caramel, Cappuccino, Champagne, Primrose
Bakke/Ground; Warm Grey 3,1 + Blender
Skygge/Shadow; Dolphin Blue, Dove Grey, Blue Grey 1, Blender




Ha en superduper mordag :)
Klem
***************
Have a wonderful Sunday :)
Hugs


                                                       Stamps: Bildmålarna - Mother
SentimentKort & Godt. North Star Stamps
Papers: Pion Design
Tools: Spellbinders - Labels 8, Circkle. MS - Heart edge punch. Crealis - Number 11. SU - Tag corner punch
Embellishments: Flowers from WOC & NSS. Pearls, seambinding, hamp tread, Paper doilies
Other: All edges are inked with Distress ink Bundled Sage
Medium: Pro/FlexMarkers

13 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Nydelig kort :-)


Jorunn

Desire Fourie sa...

So beautiful, inside and out.
Hugs
Desire

Maryann Laursen sa...

Absolutely gorgeous work on all of it MAya, and it sure shows the love all the way around, that´s for sure. I´m sure, your mum is so pleased to get such a gorgeous card, who wouldn´t? This image is just soo cute and your coloring as always fabulous.

Veronique sa...

Kjempe lekkert kort, Maya :)

Gitte sa...

Rigtig flot kort.

Anonym sa...

Kortene dine er alltid en fryd å se på, du er en inspirasjon. Så gøy at du har funnet frem mønsterark først denne gangen, og så fargelagt, personlig syns jeg det er mye enklere enn å velge farger på motiver først, da finner jeg kanskje ALDRI frem til noen mønsterark som passer ;) Blomsteroppsatsene og den hjemmelagde engelen var herlige detaljer!!!

Eva-Lena sa...

Så utrolig fine kort du lager! Du tar helt pusten ut av meg! Kjempe fin blogg du har.
Jeg elsker promarker tusjene mine for alt jeg har lært om farging og kombinasjoner i bloggen din :-) Har fortsatt mye å lære og veldig mye trening før jeg er like flink som deg, men det kommer seg:-)

Ha en topp søndag!!
Klem fra Eva-Lena

Anonym sa...

Wow dette vare veldig nydelig, kjempefine farger på motiv og ark, og lekkert pyntet:) Du er kjempeflink:) Klem Kari-Mette

angelwhispers sa...

Maya this is just so special I bet your mother adores it and what a beautiful angel! Love Chanelle xx

Riet sa...

What a beautiful card Maya.

Hugs Riet.xx

Sissel sa...

Vakkert!

❤ Kaia sa...

Dette var sååå nydelig Maya..
Herlig motiv, flotte farger, og engelen superlekker...
Jeg "feirer" ikke morsdag, synes handelstanden har nok dager i året på å tjene penger...
Mors/farsdag, Valentine, Halloween... Me do not like..

Klem fra Kaia

debby4000 sa...

Gorgeous Maya, sweet image and beautiful details.
luv
Debby

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg