onsdag 13. juni 2012

Crafts & Me challenge

Og så var det klart for mitt første innlegg som DT på
Utfordringen denne gangen er Roser og Perler.
*******************
And then it was time for my debut on the DT for
The challenge this time is Roses and Pearls.



Og slik ble mitt kort,
storkoste meg med å fargelegge motivet!
******************
And here is my card,
i really enjoyd coloring in the image!


Jeg har fargelagt med Pro/FlexMarkere.
*************
I have colored with Pro/FlexMarkers.


Ett nærbilde, så dere ser alt glitteret :)
**************
A closer look, so you can see all the glitter :)


Alle tekster er ifra North Star Stamps :)
***************
All the text are from Nort Star Stamps :)


Ha en strålende flott onsdag,
klem fra Maya
******************
Have a wonderful Wednesday,
hugs from Maya



SentimentNorth Star Stamps
Papers: Bildmålarna - Picnic Butterflies, Picnic Day
Tools: Martha Stewart edge punch, Nellie Snellen rose leaf punch
Embellishments: Pearls, ribbon, glitter. WOC - Flowers
Other: All edges are inked with Distress ink Victorian Velvet and Forest Moss
Medium: Letraset - Pro/FlexMarkers
Colours: Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Linen, Cocktail Pink, Pale Pink, Cappucino, Champagne, Linen, Ivory, Black, Warm Grey 5, 4, Marsh Green, Soft Khaki, Warm Grey 5, 4, Dusky Rose, Budding Rose, Tea Rose

20 kommentarer:

Desire Fourie sa...

Just gorgeous. Wishing you a wonderful Wednesday.
Hugs
Desíre
Digistamps4Joy DT Member
Doing Life

Scrappelise sa...

Herre min så fint det vart detti kortet! Lekkert stæsj med roser og perler og Fèen er som fèer skal være: helt overjordisk! Ha en fin dag oppi dal`n!

Paola ♥ sa...

This is so beautiful!

Hugs
Paola

Gitte sa...

Det er bare så smukt et kort.

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott Maya.
NYDELIG fargelegging...
Og et lekkert motiv...
Klem fra Kaia

Mea sa...

Absolutt nydelig! Jeg sitter faktisk å fargelegger samme motiv med mine nye Distress Markers. :)

Ha en fin dag.

celia sa...

Wow Prachtig!!!!!!

Alyce Kit and Clowder sa...

Oooh Maya this is absolutely stunning! What beautiful colouring and the layout is just so pretty :)

Berit sa...

Helledussen!!!
Så nydelig kort tror jeg det er lenge siden jeg har sett!! Og jeg har sett no'n i det siste ;)
Nydelig motiv, nydelig fargesatt, nydelig farge ♥(helt objektivt...;))
Og vakkert nydelig flott hele sullamitten, Maya!!!

Velgjort!!!
Klem

Lena Katrine sa...

Bare ett lite ord: FANTASTISK!!!

Lau W sa...

Your card is wonderful, your colouring is just perfect, as always !
xxx

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Kortet ditt ble virkelig fantastisk nydelig! Du blir et flott tillegg i vår lille familie hos Crafts and Me. Nyyydelig fargelegging og alt det glitteret var virkelig i min gate, hehe. Hva slags glitter er det du har brukt? Klem...Mona

Bodil sa...

Nydelig kort :)
Ha en fin kveld :)

Karina Bunkenborg sa...

wauw jeg har sjældent set et kort med et motiv der er så smukt farvelagt, det er vildt flot!

coops sa...

so beautiful maya.gorgeous details and colours and i love your colouring :D

xx coops xx

RoseC sa...

Maya, your Lady of Opal looks absolutely stunning surrounded by beautiful pinks and greens as she spreads sparkly happiness to all. Your dotted background adds so much to her magical cheer. So glad you've agreed to share your masterpieces at Crafts and Me! Hugz, ~ Rose

Bente Årstad sa...

Nydelig kort og er bare like begeistret hver gang jeg er innom:)
bente:)

Anonym sa...

Nydelig kort, skulle ønske jeg var like flink til å fargelegge :(
Klem Kari-Mette

Linda sa...

Nyedelig og gjennomført kort med fine detlajer på stempeltrykket :)

Lena sa...

For et nydelig kort, både fargene, sammensetningene og fargelegginga! jeg lurer også på hvilket glitter du bruker? :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg