fredag 14. august 2020

Konfirmasjon/Confirmation


Fredag og min tur til å ha en steg for steg inne hos Scrappiness :)

Denne gangen har jeg gravd i arkivet mitt,
og funnet frem en steg for steg jeg hadde i magasinet Ett Trykk i 2012.
*****************
Friday, and my turn to have a tutorial over at Scrappiness :)

This time I have gone through my own archive,
and found a tutorial that was published in the magazine Ett Trykk in 2012.


Og slik ble mitt trippel-lommekort seende ut :)
*************
And this is how my triple pocket card looks like :)


Jeg lagde ett konfirmasjonskort,
ettersom disse kortene har flere lommer passer de ypperlig til konfirmasjon og pengegaver!
*************
I made it for a confirmation,
as these cards has several pockets they are perfect for confirmations and mone gifts!


De to små tagene.
************
Two small tags


Og på den store tagen har jeg limt på en stripe mønsterpapir,
så pengen har en egen plass ;)
***********
The big tag, I have glues on a stripe of patterned paper,
so one can stick the money behind it ;)




Ha en super fredag,
klem fra Maya
***************
Have a wonderful Friday,
hugs from Maya



 
Sentiment: Papirdesign - Alle tekster

Papers: Mintay - 7th Heaven
Tools: Martha Stewart - Edge punch. Dienamics - Pierced Ovals.
Embellishments: Papirdesign - Perler. Prima - Blomster. Hug Snug - Bånd
Other: Alle kanter er svertet med DI Stormy Sky
 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg