fredag 14. januar 2022

Bullett journal


Bullett journal møter kortlager!
Dette året har jeg endelig turt å lage meg en bujo,
og for en fantastisk ting å lage for seg selv.
Og av seg selv!
*******************
Bullett journal meets cardmaker!
This year I have finally dared to make myself an bujo,
and such a fantastic thing to make for myself.
And by myself!


Dette er første uka i min bujo,
litt på etterskudd ;)
Men tema i januar er snøkrystaller og blåfarger.
Januar i Norge er snø og is,
så passet å ha det som tema :)
***************
This is the first week in my bujo,
a wee bit behind on the weeks ;)
But the theme in January is snowflakes and the colour blue.
January in Norway is snow and ice,
so fits perfectly to have that as a theme :)


Snøkrystallene er fra Snöflingor settet.
Jenta er fine Valentina!
************
The snowflakes are from the Snöflingor set.
The girl is a cutie called Valentina!


Bak Valentina har jeg brukt Stensilen Snö & Gran.
***********
Behind Valentina I have used the Stencil Snö & Gran.


Og i år igjen,
er mitt nyttårsforsett å sende flere kort.
Bare fordi det er koselig å få litt hyggelig post i postkassa!

Så da måtte jeg ha en "Snail mail" side i min bujo :)

Her har jeg brukt den søte sneglen fra Bevingad Snigel settet.
Konvolutter fra Trädgårdssnäckor settet.
*****************
And this year to,
my new year resolution is to send more snail mail!
Just because it is so much fun to find something nice in the mailbox!

So then I had to have a "snail mail" page in my bujo :)

Here I have used the cute Snail from the Bevingad Snigel set.
The envelopes are from the Trädgårdssnäckor set.


Ha en flott fredag,
klem fra Maya
*****************
Have a wonderful Friday,
hugs from Maya




 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg