fredag 24. april 2009

Sukkersött # 37 Colour challenge!

Jeg synes ukene går fortere og fortere,og nå er det jammen meg fredag igjen!!!
Og fredag er Sukkersött dag for meg :)
Denne uka har vi en fargeutfordring!
Og jeg har igjen brukt en Gorjuss :)
************************
I do think that the weeks is flying away,and it is friday again!!
And friday for me,is Sukkersött :)
This week we have a colour challenge for you!
And once again i have used one of the Gorjuss :)


Her er fargene dere skal bruke :) I tillegg får dere bruke hudfarge, og sort og hvitt.
***************************
Here is the colours you must use :) You can also use black and white,and normal skincolour ;)
Og slik ble mitt kort :) Med TO mønsterpapirer igjen *dåne* Nå begynner jeg å bli rååå altså *fnis*
****************
And this is how my card turned out :)



Zoomet inn på Gorjussen :) Hun har egentlig selskap av ei høne,men hun fløy sin vei ;)
********************
Zoomed in on the Gorjuss one :) She had company of an hen,but the hen flew away ;)



Innsiden er som vanlig lik som på utsiden :) Så enkelt og greit å holde samme stil inne i kortet som på utsiden.
*************************
The inside of the card is as always the same as the outside :)



Og baksiden,også den med de samme elementene :)
********************
And the back of the card :)

Card Recipe:
Stamps; Motif from SugarNellie/Funkykits. Text from Ett trykk/Norsk stempelblad. Swirl from Stempelglede.
Papers; Bazzil cardstock, DP from 3ndy.
Embellishments; Flowers from Papirloftet. Bling swirl from Prima. Ribbon i got from sweet Angeljakki. Thank you so much my friend!*Hugs* Spellbinders nestabilities.
Colouring; Distress ink refills.

19 kommentarer:

Riet sa...

ohh wowww Maya,what a beautiful card,l love the stamp and colour.

Hugs Riet.x

Desire Fourie sa...

Maya, this is just beautiful. Just love your style so much ... even the inside and back are little master pieces. Hugs from Desire

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a pretty card, Maya, realy wonderful! Nice that colors.
Jacqueline

May-Britt sa...

Du er helt rå på kort Maya,nyyyyydelig sier jeg:-)
Ønsker deg ei flott helg.

Klem

May-Bente sa...

Utrolig lekkert, Maya!
2 mønsterark,... "e tror du er galen" * Fnis*
Ha en flott helj:=)

Klem:))

Bente sa...

Helt nydelig kort som vanlig - herlige farger! Klem, Bente

Tab sa...

Oh Maya, another stunner of a card! Love your sweet image and that flower is gorgeous! Beautiful inside and out, love it!
Hugs Tab xxx

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig nydelige, disse kortene dine med Gorjuss jenter, Maya! :)) Nydelig fargelegging, hele veien!!

Du er ikke interessert i å bytte noen trykk??.. Noen Gorjuss Girls "Sitting", "A Little Birdie Told Me" (de er utsolgt for disse hos FunkyKits) mot noen Leanne Ellis Designs "Choose", "Wish" og "True Love"? Synes å huske at du likte dem?.. Jeg kunne jo ha sendt deg en mail, helst - men nå har jeg jo skrevet til deg her! ;)

God helg til deg!! Klem, Hege

Aina sa...

Ja, du er rå! Rågod!!!
Så lekkert kort da,(med eller uten høne) og nydelige farger.

Klem Aina

Nina sa...

Heisann :)

Lekkert kort, Maya. Som alltid!!

Nå driver jeg og surrer rundt meg selv her, pakker og gjør meg klar for destinasjon Grorud i morgen. Kommer du????????????????? ;)

Ha en toppers helg, det skal i hvertfall jeg :)

Varm klem fra Nina

angeljakki sa...

Sucha beautiful card,
Love all the detail.
Your colouring is amazing
nothing but perfection x x x

Karina Beck sa...

Lækkert lækkert kort! De stempler er bare for søde.
God weekend.

Camilla sa...

Så nydelig! Herlige mønsterpapir, Gorjussjenta er jo helskjønn selvfølgelig, og liker swirlkantene. Veldig pent kort, Maya:)

God helg!
Camilla

HenrietteH sa...

Det kort er da bare for lækkert..
Og stemplet er da bare heller ikke til at stå for...

Du har gjort det igen, Maya - fantastisk flot...

God weekend...

HH

Lena Katrine sa...

Fantastisk flott kort - og enda er det mye, mye finere IRL!♥!
Synes bare det manglet en liten detalj - kanskje en fotball hadde vært tingen *ler*
Men jeg blir bare mer og mer imponert over bruken din av flere mønsterpapir, og de supre konfirmasjonsfargene!!!

Ha en superduper helg, Maya-vennen! Det skal jeg - bare jeg får gjort unna litt husarbeid i morgen - ingen vei utenom lenger :(

Koser og klemmer i bunkevis

Sianba sa...

For et lekkert kort!!! Det stempelet er jo bare helt herlig :-)
Må prøve å få tid til denne utfordringen...

milli sa...

Så nydelig kort du har laget igjen, Maya!
Du er så flink å sette sammen alt, helt utrolig!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Marita sa...

Åååå.... Både dette og konfirmasjonskortet under er jo bare helt nydelige!! :) Duse og herlige farger, og de to mønsterpapirene passer jo perfekt sammen! Det er noe jeg må bli flinkere til og, veldig lett å bare bruke et....

Iren sa...

Så herlig utført oppgave til sukker søtt Maya! Så gjennomført!

Ha ei flott uke!

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg