torsdag 29. april 2010

Spoil you`re self :)

Noen ganger skal man skjemme bort seg selv litt ;)
Og hva er vel bedre enn nydelige øreringer, halskjeder, armbånd eller ringer??!!
Bling-bling og stas liker vi vel alle ;)

Jeg fant meg en nyyydelig ring inne hos LuShae Jewelry,
lekkert design i form av hjerter som sitter sammen.
Falt så for den når jeg så den, og den er enda flottere i virkeligheten!!

Og super service er det også hos LuShae Jewelry,
tok ikke mange dagene før pakken lå i postkassa :)

Så nå går jeg rundt å glitrer :)
Klem fra Maya




Sometimes we just have to spoil ourself ;)
And what better to buy than earringspendants and necklaces, bracelets and rings??!!
We all do like glam don`t we ;)

I got myself a gorgeous ring at LuShae Jewelry,
a beautiful design with hearts put together.
I just fell in love with it, and it is more gorgeous irl!!

And LuShae Jewelry has a wonderful service to,
it didn`t take long before my parcel was in my mailbox :)

So now i am all glamed up :)
Hugs from Maya

2 kommentarer:

Bodil sa...

Flott å kunne unne seg noe fint. Nydelig ring :)
Jeg kan ikke bruke ringer og øredobber pga allergi, men armånd går for noen timer om gangen.
Ha en fin dag, klem :)

Liv Johanne sa...

Klart det er lov til å skjemme bort seg selv, litt vel! :) Jeg har kjøpt meg nytt kamera, jeg og er ikke noen glad i å ha smykker rundt halsen, så da henger kameraet der til stadig i stedet ;) *ler*
Ha en finfin helg, og glittre i vei, du!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg