lørdag 17. desember 2011

Jul/Christmas Tag

Da har jeg kastet meg på TH tags bølgen!
Men på min måte (selvfølgelig ;) )
Det å herme etter TH er jo som å hoppe etter Wirkola, så det prøver jeg meg ikke på engang..
Har høydeskrekk, så hopping er ikke noe for meg *Ler*
*******************
Then i also have joined in the TH tags wave!
But i did it my way (Of course ;) )
Just to try to imitate the things TH do, well let me tell you, that is a task i am not up for..
So this is my way *giggle*




Sånn.
Jepp, akkurat sånn ble den første!
Ja for det kommer flere ;)

Jeg embosset snøstjernene først i hvitt.
Deretter farget jeg hele tagsen med Iced Spruce (Rååålekker farge, me like ♥)
Og embosset over det hele med klart embossing pulver.
Liker effekten jeg!
Og så sprayet jeg hele greia med enorme mengder meg glimmermist chalkboard..
Hurra for glitter!
*******************
Like this.
Yes, the first one looks like this!
And yes, there will be more ;)

I started with embossing the snowflakes with white embossing powder.
Then i colored the whole tag with Iced Spruce (Gorgeous color, me like ♥ )
And then i heat embossed over the whole tag with clear powder.
Love the effect!
And then i sprayed all the tag with lots and lots of glimmermist chalkboard..
Weeee i love glitter too!


Lille frøken Mimosa, måtte jo være med :)
Og  hun stakkars, er jo dekt med glimmermist *ler*
**************
Little sweet Mimosa, had to join in :)
And poor her, she is covered with glimmermist *giggle*


Papir ifra 3ndypapir ♥
Martha Stewart kantpunch og snøstjerne punch.
*************
Papers from 3ndypapir ♥
Martha Stewart edge punch and snowflake punch.


Gårsdagens vinner er;
*******************
Yesterdays winner is;


Siv Eilertsen!

Gratulerer så mye :)
Send meg en mail med adressen din, så kommer det en liten pakke i posten til deg ;)
(Mailen min finner du under "Me")


Ha en strålende lørdag,
og kos dere :)
Klem fra Maya
*****************
Have a wonderful Saturday,
and enjoy it :)
Hugs from Maya

Det var noen som spurte om jeg virkelig ga bort disse kortene,
eller om jeg beholder dem selv..
Mitt svar er; Jeg gir de bort jeg ;)
Det er så hyggelig å glede andre med noe man har laget selv ♥
************************
I was asked if i really gave away these cards, or if i kept them myself..
My answer to that is; I give them away ;)
It is so nice to enjoy others with something you made yourself ♥

25 kommentarer:

Lisbeths kort og scrap sa...

Denne var superflott, altså! Likte så godt glittereffektene du hadde fått til her (JA, jeg er veldig svak for glitter).
Klem fra Lisbeth

Mieke'S sa...

This is such a beautiful card!
Greetings Mieke'S

Anonym sa...

Åhh, hvor fint og sart - virkeligt smukt..
Mange hilsner fra Tina M.

Knerten sa...

Hm, hva i all verden skal vi gjøre i januar når vi ikke lenger trenger så mye glitter ?? Det er så utrolig flott, bare se på den nydelige tag'en din. SÅ vakker, Maya. Skjønner godt at du koste deg med å lage den, ja :-)
Innmari stilig med den kantpunchen, og skjønne Mimosa da, så herlig der hun ligger og nyter de vakre blomstene. Ikke mye TH over denne tag'en, men det gjør han jo best selv, så fortsett å gjøre det your way, du :-)
God lørdag til deg også.
Klem T.

Sol sa...

Kjempelekker!! Å hvis den fargen spruce er en glitterspray i grønt!! Så var den lekker ja!!
Mimisa koser seg på kanten. Å var en lekker Detalj. Syntest alt var ton i ton og lekkert jeg!!
Nydelig Tag!

Sol sa...

Kjempelekker!! Å hvis den fargen spruce er en glitterspray i grønt!! Så var den lekker ja!!
Mimisa koser seg på kanten. Å var en lekker Detalj. Syntest alt var ton i ton og lekkert jeg!!
Nydelig Tag!

Jorunn sa...

Det ble flott med de forskjellige teknikkene! Nydelig pyntet tag :)

♥ Mys ♥ sa...

Tusen ♥ takk for det nydelige kortet og stempelet fra Bildmålarna!:D
Helt fantastisk flott!
Og en gledelig overraskelse:)))
Tagen din er nydelig Maya!
*Klemmer fra Inger*

Anonym sa...

Knallfin var denne. Ingen grunn til å herme, når du kan lage tagen på Maya-måten!! Trodde først selve tagen din var et mønsterark, så du verden for en jobb du må ha hatt med å lage den bakgrunnen selv..

Listaa sa...

Herlig. Lille frøken Mimosa er jo skjønn der hun ligger å glitrer. knallfine farger. Klem

Gitte sa...

super sødt kort. Herligt stempel.

Unknown sa...

Så utrolig nyyyydelig! Stum av beundring;) ha en nyyyydelig lørdag! Klem

Anonym sa...

Denne tagen var helt nydelig. Fargen var kjempefin, den var bare lekker.
Ha en fin lørdag.
Kari-Mette Laget

MereteN sa...

Dette hoppet var med minst 20 i stil.
Kjempelekker, Maja.
MereteN

Eline sa...

Maya, du trenger ikke være redd for å "hoppe etter Wirkola".. Du står IKKE tilbake for TH!!! Dette ble utrolig flott. Jeg må prøve meg på dette jeg også. Jeg har noen pakkelapper igjen å lage, så da er det en ypperlig anledning.
Stor klem fra Else

Siv Eilertsen sa...

Hei Maya. JEG VANT I DAG. HURRA! Har sendt deg en mail. Håper alt gikk greit med den. Tusen takk skal du ha. Ellers så må jeg bare skryte av deg igjen. NYDELIG TAG! De mini stemplene til Bildmålarna er så fine på tager. Hilsen Siv Eilertsen

Yvonne sa...

Smellvakker! Har fått dilla på tager jeg og. Lurer på om det har noe å gjøre med at det bare er to sider å pynte..? :) Herlig med alt glitteret. Og så utrolig fin den grønnfargen var. Me like.
Ha en flott helg!
Klem

Anne-Eddie sa...

For en flott tags !! Tror jeg foretrekker din stil på TH tags...
Og med masser av sprelsk glitter så blir det glitrende vakkert!
Klem fra Anne-Eddie :)

Maryann Laursen sa...

Such a gorgeous tag MAya, it´s really fantastic. I just love the colors you´ve used here and all is sooo great. You are ao talented girl.

Anne sa...

Så fiiin! Skal jeg være helt ærlig så liker jeg denne stilen mye bedre enn artsy, det myke feminine uttrykket er mye mer meg :-) Også så fint med kantpunchen nederst!

Ha en herlig lørdagskveld!

Klem :-)

Sigrun sa...

Masse glitter gjør susen det! Flott tag. Gleder meg til å se flere!

Ellen-Karin R sa...

Heldig er de som får det fine du lager.
Ices spruce, har jeg ikke vært borti.
Hvordan brukes det?
Det er så nydelig det du lager. Bare herlig å se på.
Ha en god lørdagskveld.

Anonym sa...

Denne tagen var bare rååålekker!!!
Dette ligger absolutt ikke etter TH, jeg liker nok stilen din bedre!!
Ha en fortsatt fin advent :o)
Klem fra Heidi

Siw sa...

Den var kjempe lekker. :) og nydelige Mimosa. Synes glitteret og embosdingen ga fin effekt.
Ha en fin søndag.
Klem Siw

Zora sa...

Här blir det många glada mottagare innan jul. Vilka underbara julkort, med många fina detaljer och färgläggningen är ju bara så snygg:O)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg