onsdag 7. desember 2011

Jul/Christmas

Åhhh kjære dere, alle sammen ♥♥♥
Tusen tusen takk for gode ord, smil og glede!
Det varmer langt inni hjerterota :)
*******************
Awwww, you ladies ♥♥♥
Thank you so much for all the nice words, smiles and joy!
They truly warms my heart :)

 

Her kommer ett nytt julekort,
forhåpentligvis til glede og inspirasjon ;)
****************
Here is another christmas card,
hopefully it will make someone happy and inspire ;)


Det er søte Tilda som pryder dagens kort,
og hun er fargelagt med Prisma color blyanter.
************
It is sweet Tilda who is the front lady today,
and i have colored her with Prisma color pencils.


Jeg har trekt ett navn ifra gårsdagens kommentarer,
og den som vant er;
****************
I have drawn a name from yesterdays comments,
and the winner is;


ANNE :)

Send meg en mail (Mailadressen finner du øverst under fanen; Me )


Vil du være med i min lille julekalender,
så legg bare igjen en kommentar, og du er med i trekningen :)

Takk for besøket,
klemmer fra Maya ♥
********************
If you want join in my advent calendar,
leave a comment, and you`re in :)

Thank you for your visit,
hugs from Maya ♥

35 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

This is just soo darling cute, but it´s also my favorit color blue he he he. All the blue and white together looks sooo elegant. You did an amazing job again, that´s for sure, I just love your work.

Marita sa...

Et nydelig kort fra deg som alltid ♥. Nydelige farger og fargeleggingen din er bare super:)

Ønsker deg en fin dag.

Klem Marita

Veronique sa...

For et kjempe lekkert julekort :)Du er kjempe flink til å fargelegge med prismacolor :)

Ha en fin onsdag!

Klem, Veronique

Anne-Eddie sa...

Kjempenydelig kort!
Kantpunch og hjørnepunch med snøkrystaller !? Det ga en flott effekt. Vakkert fargelagt som alltid. Klem fra Anne-Eddie :)

Linda Birgitte sa...

Et nydelig kort i nydelige farger :) Jeg henter stadig inspirasjon her hos deg. Linda

Anonym sa...

Dette var et nydelig julekort. DU lager så mye lekkert så det er moro å se. Jeg er stadig innom bloggen din, der finner jeg masse inspirasjon, du er lagt til blandt mine favoritter, så du skal være lett å finne igjen. Ønsker deg en fortsatt fin dag.
Mvh
Kari-Mette Laget

frubards pysselkök sa...

Ett sånt underbart kort!!! Vackert färglagt med underbart färgval...

Kram // Kikki

Евгения Иванова sa...

Very nice!!!

Ida sa...

Hei!
Nydelig julekort i flotte vinterlige farger. Liker godt de juletrærne, pynter opp så fint!:))
Er det en dise?
Ha en fin dag!:))
Ida

Sol sa...

Åh... Tilda er såååå søt!... Å jeg har kjøpt samme stempelet.. Men ikke hatt tid til å bruke det enda.... Nå bare må jeg få brukt det... Nydelig Fargelagt... Å jeg synes innsiden av kortet er minst like fin som på utsiden.. Lekkert!!
Å Gratulerer til Anne!! :o)

Aina sa...

Det er alltid like spennende å se innsiden som utsiden av kortene dine. Så gjennomført nydelig fra ende til annen.

Klem fra Aina :)

Gitte sa...

Rigtig smukt kort. Også så fint indeni.

Jorunn sa...

Et aldeles nydelig kort! Så herlige farger og flott fargelagt Tilda. Stilig med stjernekanten og juletrærne :)

Angela sa...

Wow Maya,your card looks so gorgeous,the colours and the image are so fantastic.And the inside is really beautiful.
Many greetings
Angela

Ellen-Karin R sa...

Jeg gleder meg slikt over julekortene du lager.
Skulle ønske at vi bodde nærmere slik at jeg kunne være med på dine kurs.
Fargene du brukter er så duse og fine. Takk for at du deler dine kunnskaper med meg og andre.

Christina C. sa...

Beautiful card, inside and out!!!
Absolutely breathtaking!

Mea sa...

Flott kort og flott fargelagt! :)

Ha en fin dag.

Listaa sa...

Lekkert julekort i fine vinterfarger.

Eline sa...

Hei hei. Som vanlig har du laget et nydelig kort. Jeg blir stadig imponert over dine kreasjoner, og din kontroll på fargeleggingen uansett hvilke typer du bruker ..sukk.. hehe.
Jeg ligger i trening med de tusjene jeg vant hos deg, så snart er jeg vel klar for å få til et kort jeg også.
Ønsker deg og dine en fredelig og god kveld.
Klem

Dorte sa...

smukt kort som altid, nydeligt farvevalg.
klem fra Dorte

♥ Mys ♥ sa...

Nydelig kort i lekre duse farger:)
Likte veldig godt trærne.

Ha en fin-fin kveld!

*Klem fra Inger*

-Sanna- sa...

Et nydelig kort. Gratulerer til den heldige vinner.
Jeg krysser fingrene for at jeg en dag vinner et like fint kort.

Grethe sa...

Nok et nydelig kort fra deg. Ha en fin advents tid!

Anne sa...

Så nydelig kort! :)
Den Tildaen er en av de jeg har på ønskelista, og hun er nydelig fargelagt. Flott pynt ellers med trær og punchere og stempler. :)

Torill sa...

Så nydelig dette kortet var da!!
DIgger fargene!!!!
klems

Knerten sa...

Utrolig stilig hvoirdan du har 'mekket' de søte snøkrystallene, med liten utstanset på stor stemplet, toppet m perle - kult !
Nydelig kort, som alltid. Mrosomt med den litt skarpe blåfargen på motivet, trodde fargeBLYANTer alltid var duse jeg... Flott ble det, i alle fall.
Klem
T.

Gommostrikk sa...

For et ei skjønn jente på kortet! Og nydelige farger :)
Du er rå! :D

Ha en strålende kveld :D

Siv Eo sa...

Hei Maya. Nydelig kort. Liker stilen din. Enkelt, rent og pent. Hilsen Siv.

❤ Kaia sa...

Wow Maya. Dette var et nydelig kort.
Herlig motiv, og nydelig oppsett..
Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Wow Maya. Dette var et nydelig kort.
Herlig motiv, og nydelig oppsett..
Klem fra Kaia

Gunn sa...

Nydelig og stemningsfullt julekort! :)
Finner alltid masse inspirasjon i bloggen din. Takk for at du gir oss denne muligheten.
Ha en fin kveld :)
Klem Gunn

Elisabeth sa...

Nydelig julekort. Snøfnuggpunchen var veldig søt,

Klem fra Elisabeth

Wenche sa...

Et nydelig julekort, Maya!!
Herlige med blått og brunt ♥ og Tilda er mesterlig fargelagt :)
Gleder meg til å se neste kort.
Julekos og klem fra Wenche ;0)

Unknown sa...

Så utrolig nydelig kort du har laget, Maya!!! Som vanlig veeeeeldig inspirerende!!

Klem Stine

Anonym sa...

Åh, så nydeligt et kort igen i dag.. det er så hyggeligt med en scrap-julekalender :-)
Mange hilsner fra Tina M.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg