mandag 30. januar 2012

hÄnglar

Det er så lenge siden jeg har brukt noen av mine hÄnglar.
Så når jeg skulle lage kort til ei strikkeglad dame,
så måtte jeg bare lage kort med min kjære strikke hÄnglar ♥
********************
It has been a long while since i made a hÄnglar card.
So when i got an order on a card for a lady who loves to knit,
i just had to use my knitting hÄnglar ♥






Ha en superduper mandag!
*************
Have a lovely Monday!

I am entering my card into these challenges;

Truly Scrumptious challenge - Something forgotten
Stamping with the Dragon - Anything goes
Card Making Mamas - Something old



 
Stamps: hÄnglar & stÄnglar
SentimentKort & Godt, NSS, Norsk Stempelblad, Stempelglede
Papers: Maja Design
Tools: Spellbinders - Petite ovals, Petite scallop ovals. MS - Doily Lace punch, Rose Leaf punch. TH - Alphabeth
Embellishments: WOC - Flowers. Stickles glitter glue, Pearls
Other: All edges are inked with Walnut Stain
Medium: Pro/FlexMarkers
Colours: Tan, Dusky Pink, Blush, Light Fawn, Cocktail Pink, Pale Pink, Caramel, Putty, Almond, Nutmeg, Khaki, Soft Khaki, Pastel Beige, Warm Grey 4,2,1, Soft Green, Pastel Green, Honeydew, Blue Grey 2,1, Blender.

17 kommentarer:

Иришка-Лав sa...

Очень красиво!

Marita sa...

Virkelig lekkert Maya♥. Jeg bare digger fargeleggingen din og oppsettet ditt♥. Har nå hørt at du kommer nordover til høsten og holder kurs på treffet vårt:) Gleeeder meg så til det:)

Ønsker deg en fin Mandag:)

Klem, Marita

Hildegunn sa...

Denne hÄnglaren var virkelig skjønn! Passer veldig godt til ei strikkedame!
Hele kortet ditt var nydelig, flotte grønnfarger du har brukt!

Ønsker deg en fin dag!
Klem

Aina sa...

Ja, lenge siden vi har sett disse her nå :) Supert kort i flotte farger!

Klem fra Aina.

Elin sa...

Kjempefint, igjen! Du er så flink med lag - på -lag... Ser hva jeg har å øve på! Ikke sett Hänglar sine stempel før, de er i grunn ganske lik Magnolia sine gamle :p

❤ Kaia sa...

Så lekkert Maya.
Kjekt å se Hanglar i bruk hos deg. Du har jo nesten "ingen" av de heller du....
Nydelige papirer..
Herlig motiv...

Klem fra Kaia

Sol sa...

Nydelig hanglar!! Nå er du i ditt rette element! Enda en gang har du laget et flott og ikke minst gjennomført kort! Helt til fingerspissene! Nydelige paneler og former! Alt satt sammmen helt Nydelig! Nydelige Farger og flott Fargelagt! Og Lekkert Pyntet!

Sol sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gitte sa...

Flot kort i lækre farver.

Anonym sa...

Kjempeflott kort med nydelige farger både på motivet og arkene, du er veldig dyktig til å sette sammen fargekombinasjoner og gir kortene dine liv:)Jeg har ikke sett de stempelet før, men det var nydelig:) Klem Kari-Mette

Anitta sa...

So beautiful, I like this !!!

Heidi sa...

Så koselig kort! Første gang jeg ser et stempel som passer for strikkeglade damer. Er alt for få av dem.

Lau W sa...

This is a beautiful card Maya, superb creation again !
xxx

Lill Anita sa...

Et nydelig og flott kort du har laget...

Anne sa...

Å, så herlig! Som vanlig superlekkert kort!

Veldig synd at det ikke er mulig å få tak i gamle hänglar lengre, for jeg kjenner flere strikkere som denne hadde vært perfekt til :-)

Ha en herlig dag!

Klem :-)

Christina C. sa...

This is PHENOMENAL....LOVE everything about this beauty! The papers are stunning...the design is incredible...and the coloring of this cute Haenglar girl is sheer perfection.

Beverley sa...

Gorgeous card. Thanks for joining us at Crafty Calender this month.
Bev x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg