mandag 30. juni 2014

Sigurd


I mai ble Sigurd konfirmert,
og i den forbindelse lagde jeg ett kort til han :)
****************
In May Sigurd was confirmed,
and i made a card to celebrate this event :)



Papirdesign har så masse flotte papirer som passer perfekt til guttekort!
Her har jeg brukt to av dem, og det ene arket har jeg brukt både for og bakside :)
Jeg har ikke disse sugerørene som "alle" bruker nå om dagen,
men jeg har grillspyd/bambus pinner som jeg ruller papir rundt ;)
******************
Papirdesign has so many wonderful papers that is perfect for mens cards!
Here i have used two of the papers, and one of the papers i have used both sides of :)
I don`t have the straws that "everybody" uses on therire cards now a days,
but i have skewers/bamboo sticks and i roll papers around them ;)


Motivet er ifra arket "Stilige karer" :)
***************
The image i have used are from the paper "stilige karer" :)



Detalj som er klipt ut av mønsterpapiret :)
***********
Detail that is cut out from the designer paper :)



Ha en flott mandag,
klemmer fra Maya 
*****************
Have a wonderful Monday,
hugs from Maya




Stamps: Papirdesign - Bakrunner PD 13788
Sentiment: Papirdesign - Kjære konfirmant PD 13801

Papers: Papirdesign - Forventning "Festdag" PD 14875, "Jakob og Jenny" PD 14888 (Used booth sides) "Stilige karer" PD 14899
Tools: TH - Star embossing folder. Edge scraper.
Embellishments: Papirdesign - Alphastickers. Seam binding ribbon.
Other: All edges are inked with DI Black soot. Ribbon is inked with DI Chipped sapphire and Black soot.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Flot konfirmationskort.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott kort!! Vel overstått dag til Sigurd ! Klem fra Anne-Eddie :)

Kreativelena sa...

Herlig maskulint kort. Digger det ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg