torsdag 12. november 2020

Merry gingerbread season!

Heisann,
og god torsdag til deg :)

Idag har jeg tre prosjekter å vise frem!
**************
Hello,
and happy Thursday to you :)

Today I have three project to show you!



Jeg starter med en enkel gavelapp :)
Denne var så gøy å lage!

Jeg stemplet først Snöflingor på tagen med Distress Oxide Antique Linen.
Deretter stemplet jeg forskjellige tre fra de to settene; Granar og Vintergranar på en annen tag.
Klipte disse ut.
To av de fikk litt juleglitter på seg.
Christmas er fra Pepparkakor settet,
og Wishes fra Vintergranar :)
************
I start off the ball with a simple gift tag :)
This was so much fun to make!

I first stamped the Snöflingor with Distress Oxide Antique Linen.
Then I stamped the different threes from the set; Granar and Vintergranar on another tag.
Cut them out.
Two of them got some Tinsel on them.
Christmas is from the Pepparkakor set,
and Wishes are from Vintergranar :)




Mitt neste prosjekt er to gaveposer,
for litt hjemmelaget godis.
Jeg elsker pepperkaker!!
************
My next project is two gift bags,
for some homemade goodies.
I love gingerbread cookies!!








Jeg håper jeg kunne gi deg litt inspirasjon idag,
nyt dagen!
Klem, Maya
************
I hope I could give you some inspirations today,
enjoy your day!
Hugs, Maya


Stamps: hÄnglar & Wings - Boy, Girl, Pig, Buck (Pepparkakor)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Gingerbread (Pepparkakskille), Cookies (Pepparkakstjej), Have a holly jolly (Tomtenissar), We wish you.., It`s the most (Granar)
Papers: Maja Designs - Holiday in the Alps, I wish.
Tools: Martha Stewart - Gingerbread cookies edge punch. Dienamics - Pierced Ovals. Marianne Design - Frame oval. SU - Label Punch. Cheery Lynn - Holly Leaf dies.
Embellishments: WOC - Flowers. Unkown - Rolling Pin. Rayher - Ribbon.
Other: All edges are inked with DI Vintage Photo.
Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush.
Colours: Skin - 074,069,230. Hair - 073,068. Brown - 073,062. Pig - 028,069. Buck - 055,067. Ground - 075. Shadow - 092. Blue - 034. Pink - 230. 


 

1 kommentar:

Ellen-Karin R. Edvardsen sa...

Gavelappene var så fantastisk fine.
Pepperkakeposene var så søte. De ser så rene og delikate
Med to herlige stempler. Papir og farger var helt i stil.
Du imponerer meg virkelig og jeg blir veldig inspirert.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg