torsdag 25. november 2021

Winter Wishes


Det går i julekort om dagen,
og her kommer ett i rosa!
***********
I make Christmas cards these days,
and here is one in pink!



Julekort kan være rosa,
eller synes du de må være i tradisjonelle farger?

Jeg synes de fleste farger går jeg ;)
Men jeg velger nok mest blått.
Derfor er det moro å utfordre seg litt!
***************
Christmas cards can be pink,
or do you think they must be in traditional colours?

I think most colours work out ;)
But i usually use blue.
That`s why it is so much fun to challenge yourself a bit!



Herlige små stempler ♥
**********
Wonderful little stamps ♥



Det var flere som lurte på hvordan jeg hadde laget votten,
så her kommer en rask forklaring :)
*************
When I showed the last mitten card,
there was several that asked how it was made.
So here is a small step by step for you :)


Først tegnet jeg rundt min egen hånd på ett papir,
for deretter å runde formen litt mer :)
Min vott endte opp i størrelse 8 cm øverst og 13,2 cm lang.
Klipte ut og overførte på mønsterpapir.
**************
First I drew around my own hand on a piece of paper,
then I rounded the shape a bit :)
My mitten is 8 cm on the top, and 13,2 cm long.
Cut it out and transferred it onto designer paper.


Så klipper jeg til toppen av votten,
med pyntekant.
8 x 4,4 cm, pyntepapiret 8 x 3 cm.
***************
Then I cut out the top of the mitten,
with a punched edge.
8 x 4,4 cm, designer paper 8 x 3 cm.


Legger på 3D tape,
pass på at du har plass til tagen du skal ha på innsiden :)
************
Put on some foam tape,
make sure your tag fits into the card :)


Sånn da har du en vott.
*********
So then you have a mitten.




Og lim på pyntekanten din,
da er du klar for å pynte votten din som du ønsker :)

Ha en super torsdag,
klem fra Maya
****************
And glue on the decorative edge,
and you have a mitten that is ready to be decorated :)

Have a wonderful Thursday,
hugs from Maya


Stamps: hÄnglar & Wings - Boy and Girl (Små pälshÄnglar), Snowflakes (Snöflingor), Stem (Stora stÄnglar)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Winter Wishes (Små pälshÄnglar), Winter kisses snowflake wishes (PälshÄnglar), Handmade with love (Handmade English)
Papers: Reprint - Cozy Winter
Tools: Martha Stewart - Edge punch. Linda Design - Flower dies
Embellishments: Kort & Godt - Tread. Hug Snug - Ribbon. Prima - Crystal. Uknown - Bells. Stickles - Stardust
Other: All edges are inked with DI Walnut Stain.
Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush


 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg