søndag 30. januar 2022

More bujo


Mer bujo fra meg!
Dere skjønner vel at jeg har blitt hekta?!
Det er så gøy :)
***************
More bujo from me!
You realize I`m hooked right?!
It`s so much fun :)


Her ser dere mine "sporere".
Her noterer jeg opp når jeg løper, hvor langt
 og hvor mye vann jeg får i meg i løpet av dagen,
og mine søvnvaner.
Genialt for å følge med ;)
*************
Here you see my trackers.
Here I note down when I run, how far
and how much water I drink during the day,
and my sleeping habits.
Brilliant to keep up with it all ;)


Denne søtnosen passer jo perfekt på min søvn-side :)
Månen, stjernene og han er fra Sömntuta settet fra hÄnglar & Wings
****************
This cutie is perfect on my sleep tracker page :)
The moon, stars and him are from a set called Sömntuta from hÄnglar & Wings




Uke fem i min bujo ble med ett hjertelig tema :)
Brukte stensilen; Hjärta & Rand for bakgrunnen.
Jenta heter Hjärteflicka
*************
Week five in my bujo in a heartly theme :)
I used the stencil; Hjärta & Rand on the background.
The girl is called Hjärteflicka


Ha en kreativ og flott søndag,
klem fra Maya
**************
Have a wonderful and creative Sunday,
hugs from Maya

 

1 kommentar:

Gro Tr sa...

Nydelig fargelegging. En fryd å følge deg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg