fredag 25. februar 2022

Bujo, bujo and some more bujo!


Jeg koser meg fortsatt med å lage min egen bullett journal.
På min måte.
Med fine stempler, fargelegging og mye glede!
**************
I still enjoy making my own bullett journal.
In my style.
With wonderful stamps, colouring and so much joy!


Så her kommer mars måned oversikten.
Jeg har bursdag i mars,
så det måtte bli bursdagstema ;)
****************
So here comes my March monthly overview.
I have my birthday in March,
so it had to be birthday theme ;)


Ballongene; Kalasdax
Tråden på ballongene; Ellie och Ante
Kake og tall; FikaErika
Små sirkler; Prickar

All fargelegging er gjort med Zig tusjer.
*************
Balloons; Kalasdax
Tread on the balloons; Ellie och Ante
Cake and numbers; FikaErika
Small circkle; Prickar

All colouring done with Zig markers.


Jeg skal fortsette å følge med på løping 
og inntak av vann i mars også :)
Veldig motiverende å se, tro det eller ei!
************
I am will keep tracking my running 
and my water intake too :)
It`s very motivating to watch, believe it or not!


Og litt søvn håper jeg også på!
Og kanskje mer enn det har blitt i februar.
Det er hvertfall lov å håpe :)

Stensil; Småmönster
Bamse og tekst; Smånallar
*****************
And a wee bit of sleeping I hope!
And hopefully more than in February.
It is at least allowed to hope :)

Stencil; Småmönster
Teddy bear and text; Smånallar



Ny måned betyr ny sneglepost side!
Så her er den, med skikkelig post-ramme :)
Herlige jenta og konvoluttene er fra Trädgårdssnäckor settet ♥
***************
New month and that means a new snail mail page too!
So here it is, with a postal-frame :)
The wonderful girl and the envelopes are from the Trädgårdssnäckor set ♥



Og her kommer første uka i mars.
På bakgrunnen har jeg brukt stensilen; Bakgrundsblad #2
Sirklene er fra Prickar settet.
Borden på kantene er fra Småmönstrat settet.
***************
And here is the first week in March.
On the background I have used the stencil; Bakgrundsblad #2
The circles are from Prickar set.
The stamp used on the edges are from Småmönstrat set.


Bokstavene er fra Alfabet og ni-tallet fra Små siffror.
Den fine gutten fra Korta Meddelare :)
***************
The letters are from Alfabet and number nine from Små Siffror.
The cute boy from Korta Meddelare :)



Ha en flott fredag!
Klem fra Maya
***************
Have a wonderful Friday!
Hugs from Maya

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg