fredag 6. mai 2022

Hello there


Heisann,
her kommer denne ukas bujo :)
***********
Hello,
here comes this weeks bujo :)


Med jenta fra den nye settet Relaxare :)
I tillegg har jeg brukt Stora Siffror,
og stencil - Someday
***************
With the girl from the new set Relaxare :)
And I have also used the large numbers from Stora Siffror,
and Stencil - Someday



Og i samme slengen laget jeg ett kort,
med den fine gutten også :)
************
And I also made a card with the cute boy too :)


Hello There er fra Vårflicka settet.
*****
Hello There is from the set Vårflicka.


På ei facebook gruppe hadde de som oppgave i påsken,
 å lage ett polaroid kort.
Så det måtte jeg prøve meg på.

Jeg har da laget mitt kort dobbelt ;)
*************
On a facebook group they had a challenge on Easter,
to make a polaroid card.
So I had to try it to.

I have made mine double ;)



Ha en flott dag,
klem fra Maya
*************
Have a wonderful,
hug from Maya


 

1 kommentar:

Wilma sa...

Great bujo! And a very beautiful polaroid-card you have made! So sweey boy and girl, also very fine coloring. 🙂
Have a nice weekend.
Love, Wilma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg