torsdag 13. mai 2010

DT InkyWings; Gaveboks med mal/Giftbox with template

Heisann og god morgen :)
Er dere klare for en ny liten steg for steg?!
Eller en mal, er det vel heller ;)
*********************
Hello, and good morning :)
Are you ready for a new tutorial?!
Or should i say template ;)

Jeg har prøvd å tegne en mal i paint...
Håper dere skjønner noe av den ;)
**********************
I have tried to draw a template in paint...
Hope you figure it out ;)



Og slik ser kartongen ut, ferdig kuttet og med pyntebord :)
**************************
And here is my cardstock cutted out, and with punched edge :)


Og med mønsterpapir og limt ;)
*********************
And with DP and glued together ;)


Og slik ble min ferdige eske :)
********************
And here is my finished giftbox :)








Takk for at du tok turen innom :)
Ha en flott fridag!!
Klemmer fra Maya :)
**********************
Thank you for stopping by today :)
Have a wonderful day-off!!
Hugs from Maya :)


Recipe:
Ink: Archival ink - Coffe for stamping. Distress ink refills for coloring.

Stamps: Greeting farm - TT Izzy. InkyWings - text "Du är en.." and "Som en stjärna"

Papers: Glitz - Maya Polka. Bazzil - White

Tools: MS - Edge punch Scallop Dot. Butterfly punch. Spellbinders ovals.


28 kommentarer:

Marina sa...

Your box is sooo beautiful Maya!
I love the design and colours, image and all details are gorgeous.
Thank you so much for the template.

Hugs,
Marina

Marianne sa...

Juhuuu, der kom malen, denne har jeg ventet på!!!
Suuuperflinke Maya!!!
Denne skal jeg garantert prøve meg på:)

Ha en superflott langhelg vennen.
Masse klemmer fra Marianne:)

Nancy sa...

ÅÅÅÅ du er super, Maya:O) Tuuuuusen takk.
Den er nyyyydelig!!!:)
Ha ei herlig lang helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Karina Beck sa...

Rigtig smuk gaveæske!
God weekend.

Turid sa...

Hei vernnen min:)
Å nå var det lenge siden jeg "besøkte" deg... og det merktes, har vært her en time nå, og må nok bare fortsette noen timer til!!!

Du har jo laga så mye LEKKERT, finner egentlig ikke ord jeg Maya, du er unik!!!
Du er en riktig idesprøyte og inspirasjonskilde, og har en produksjon som tar pusten fra meg:)

Ønsker deg en riktig herlig lang helg og 17.mai Maya, - selv har jeg tatt en kopp kaffe og blir her en stund til og suger i meg av godsakene dine:)

Go'e klemmer til deg:)
Turid

Lisbeth sa...

Oh la,la.... du er en fantastisk inspirasjons kilde, min venn! Esken ble super flott!!! Og tusen takk for steg for steg malen:0))
Ha en super flott Maihelg!
Klem,Lisbeth

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott gaveeske, Maya!
Takk for at du deler malen:-)

Ha en fin fridag du også!
Klem Laila.

Anne sa...

Superbra! De eskene er jo sååå nydelige, så tusen takk for oppskriften :-)

Og du pynter de jo helt ubeskrivelig flott! Fargeleggingen din er rett og slett fra en annen verden!

Klem, Anne

MonaV sa...

Du imponerer meg stadig med alle dine flotte bretteteknikker.
Så fint at du vil dele med oss:)

Bodil sa...

Supert med en mal til denne esken :) Dette skal jeg prøve i dag.

Lagde en barnevogn etter malen din. Det var gøy å lage. Hvis du vil, kan du se den i bloggen min :)

Ha en super dag, klem :)

Lisbeths kort og scrap sa...

Tusen takk for at du legger ut malen - den må prøves ;)
Gaveesken din er helt nydelig! Du pynter og fargelegger så fint at blir helt misunnelig. Tusen takk for at du inspirerer - hele tiden.
God helg :)

Marianne-db sa...

Så utrulig flott og vakker eske! Takk for at du deler!
Ønsker deg en superfin helg!
Klemmer fra Marianne

craftimamma sa...

What a beautiful and very useful box Maya. Thankyou so much for the template.

Hugs
Lesley Xx

jolanda sa...

wow, I have to remember this one! It's beautiful and surely comes in handy sometimes :)) hugs jolanda

Riet sa...

Wowww Maya,what a beautiful box,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Lene Aase sa...

Nyyyydelig gave-eske vennen!!! Så lekkert pyntet og hun jenten er jo bare helt bedårende:)
Takk for at du deler!!!
Klemmer fra Lene:)

Aina sa...

Den så veldig flott ut den, Maya! Og så nydelig den du har laget er!
Som jeg alltid har sagt, du er såååååå flink!!!

Klem fra Aina :)

annkan sa...

Wow, vad snyggt Maya!!

Kram och trevlig helg. ♥

Jacqueline (Sjakkie) sa...

This box is beautiful, great job! Thank you for the tutorial.
Hugs Jacqueline

Guro sa...

Nydelig Maya, skikkelig lekkert pyntet :-)
Den malen så jammen spennende ut; takk for at du deler!
Klem Guro

Monica Høiskar sa...

Wow - den gaveesken var supernydelig! Alt du tar i blir jo til gull!

Klem fra Monica

Gry-Beate sa...

Denne var bare rå nydelig!!

;0)Gry-Beate

Dorte sa...

Hej Maya!
Så hyggeligt at du har været inden om min nyoprettede blog og lagt en hilsen. Det sætter jeg pris på.
Jeg synes begyndelsen er vanskelig, men jeg lærer hele tiden. Både når det gælder blog og kort.
Dorte

Stempeltiger sa...

Your giftbox is really BEAUTIFUL Maya!
Gorgeous colouring and lovely details.
Thanks for sharing the template.
Have a nice weekend.
Lots of hugs, Swantje

Lotta sa...

Ännu en bra beskrivning - tack!
Du är så full av inspiration, det är alltid lika kul att titta in till dig.

Tack för kommentaren i min blogg till kavajkortet (inspirerad av dig...)

Ha en riktigt skön helg.
Kramar
Lotta

Sigrund sa...

Ikke bare lager du de nydeligste prosjekter, men du er også villig til å lære oss andre hvordan du gjør det. Tusen takk, Maya. Du er min favoritt. Klem fra meg.

Anonym sa...

Attractive component of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to claim that I get in fact loved account
your blog posts. Anyway I will be subscribing in your feeds or even I achievement you get entry to constantly quickly.


Here is my web-site: great home ideas (www.homeimprovementdaily.com)

Anonym sa...

They must tell the tow company why the car is being towed. It's not
a business, no one receives a salary, and our work
is supported by voluntary contributions. Or that numerous studies have shown that the undocumented are less likely to commit serious offenses.


Also visit my blog post; private property impound software

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg