torsdag 2. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 2

WOW!!!
Tusen tusen takk for alle søte kommentarer!!
Så moro att dere likte kalenderen :)

Jeg har trekt en vinner av luke #1 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
WOW!!!
Thank you so much for all you`re sweet comments!!
Ohhh i am so glad that you liked the calendar :)

I have used Random.org to draw a winner for window #1
and the lucky person to recive book nr 1 is;



~***~
Nr 52; KjerstiF
Jeg har trukket en ny vinner! Ettersom vinneren ikke har kontaktet meg...
I have drawn a new winner! As the first winner didn`t contact me...
~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #2
Og slik ser den ut :)
Legg inn navnet ditt i Mr. Linky og kryss fingrene for att Mr. Random trekker deg ;)
**************
Then it is time for window #2
And this is how it looks like :)
Put you`re name in Mr. Linky, and cross you`re fingers that Mr. Random draws you ;)





Nyyydelige hÄnglar gutten er ifra fjorårets jule kolleksjon,
og er en av mine favoritter :)
(Jada, jada de er favoritter ALLE sammen *ler*)
***************
The cute hÄnglar boy is from last years christmas collection,
and he is one of my favorites :)
(Yes, i admit, they are ALL my favorites *laugh*)


Malt med distress ink refiller i brune toner, for å få ett gammelt preg.
Alle bøkene er laget etter samme lest,
men alle har forskjellige motiver ;)
*************************
Colored with distress ink refills in browns, to make it more vintage.
All the books are made after the same design,
but all of them have different images ;)


Og alle bøkene har 3ndypapirer, og tekst fra Stempelglede på innsiden :)

Dette er også mitt siste bidrag som Designer for hÄnglar & stÄnglar,
da jeg har bestemt meg for å slutte.
En vanskelig avgjørelse,
men riktig for meg..

Tusen takk til Marie for 1,5 år med herlige hÄnglar og
til jentene i Design teamet, dere er utrolig dyktige!!
Takk for all inspirasjon *Klem*

Ha en strålende dag,
og husk å legge igjen navnet ditt ;)
Klem fra Maya :)
**********************
All the books has 3ndpapirer on them, and text from Stempelglede on the inside :)

This is also my last contribution as a Design team member at hÄnglar & stÄnglar,
i have made the hard desicion to step down.
It was hard, but right for me..

Thank you so much to Marie, for 1,5 years with these gorgeous stamps,
and for the girls on the Design team, you are so talented!!
Thank you for all you`re inspiration *hugs*

Have a wonderful day,
and don`t forget to put you`re name in Mr. Linky ;)
Hugs from Maya :)


THIS CANDY IS CLOSED!!!!
Og premien er sendt til vinneren :)
And the prize is claimed :)


51 kommentarer:

Marianne sa...

Utrolig flott:) Den gutten var jo bare heilt nydelig fargelagt!

Britt-Marie sa...

Åh så fin!! Jag hoppas på turen att vinna!

Jeanett sa...

Kjempeartige bøker. Fine å gi bort små gaver i:) Må se om jeg får laget en sånn.
Klem

HenrietteH sa...

Endnu en skøn bog..
Ked af at høre at du stopper som DT for de skønne Hängler.. men jeg kender jo vejen også til bloggen her og mon ikke du fortsætter med at lave masser af super flotte ting.. også med Hängler...

Knus fra det kolde Danmark...

Anneke sa...

Thank you for another chance. They are so cute I'll keep my fingers crossed.
Greetings Anneke
(I put the wrong url to Mr.Linky sorry It should be http://anneke-kaartenzo.blogspot.com)

Petra/Paradise sa...

Ännu en bedårande liten "Bok" som jag givetvis vill ha chansen att vinna! *skutt* :D
Tack för möjligheten!! :)

SYnd att du ska sluta som DT för hÄnglar. Det blir en stor förlust för deras team, du är otroligt duktig och talangfull!
Men känner man att man nåt den punkten att vilja lämna, så ska man det!
Lycka till med dina framtida projekt som DT på andra företag eller på fri fot!! :)

KRAMISAR

celia sa...

Spijtig dat je stopt met het designeschap...maar je moet doen waar je je goed bij voelt!
Dankjewel voor de kans om dit leuks te winnen!!!
Heel veel liefs,Celia.

Marina sa...

It's gorgeous Maya!
I love that image and the colours and the design is absolutely fantastic.

Hugs,
Marina

Anonym sa...

wooow for noen flotte bøker,finnes det en mal på desse bøkene?
Dei var bare helt nydelige...
En blir bare så innspirert av å titte innom bloggen din :):)

Ha en super dag...

Klem Lise

Ida sa...

Takk igjen, for en herlig kalender!:)
Ida

Mette sa...

Absolutely beautiful. I love how you colour the sweet images from H&S and sad to hear you will not be on their DT anymore. I am sure you will still be inspiring us with your lovely creations.
Thank you for a chance to win

Hugs, Mette

10na sa...

Wow, hvor er den smuk. Trist at du ikke mere er med i Hanglar teamet. Held og lykke i fremtiden. KH 10na

jolanda sa...

hi Maya!!
So funny... in your previous post I gave a comment and told you how much I liked that H&S girl and the way you colored her, but I didn't read closely enough what you wrote. So I didn't know it was a give-away!
But now I do so I entered my name!! :-)))
Thanks for the chance to win this, hugs jolanda

jolanda sa...

hmmm.... I can't see my comment on the previous post, so probably something went wrong last time.
I asked you if there is a tutorial on youtube or something of the way you color your images because I do like them soooo much!! Also the colors you use are gorgeous! I will go and practise some more I think!
hugs, jolanda

HegeT sa...

Dette kommer til å bli en av julas høydepunkt, å komme inn hit med muligheten til å vinne...og å beundre enda et av dine kunstverk...

frossen torsdagsklem
HegeT

Hildegunn sa...

Så superflott bok! Synd du skal slutte i DT, men du kommer nok garantert til å lage noe med de flotte motivene senere også vil jeg tro ;)

Ønsker deg en finfin 2.desember :)
Klem

Sandra H. sa...

All of these are going to be just fabulous, I can see it now. Thank you for a chance to win one of your little pieces of art, Maya.

mettepip sa...

Nydelig denne også Maya!
Synd at du skal slutte som DT i Hänglar, men forstår jo at det er en tid for alt. Men regner med at vi får se masse flott fremover allikevel!
klem fra
Mette

Mette Hvistendal sa...

endnu engang smukt udført...
kram

Cazza sa...

Wow Maya, your books are adorable!! Thank you so much for the chance of winning :o)
xxx

Astrid sa...

Så utrolig flott kalender Maya! Du er så dyktig! :) Du kommer garantert å få besøk av meg hver dag :)
Å om jeg vinner kommer boka til å få hedersplass hos meg :)

annes paperfun sa...

Nydelig,Maya! Herlig med bruntonene.
Ha en herlig dag :o))
♥♥♥
Klem Anne

Carina sa...

Nydelig! Så vakkert malt i bare bruntoner :)

Klem Carina

Maritha sa...

SÅÅÅÅ fin....VILL HA VILL HA!!!! =)
Kram Maritha

Gunn sa...

Nydelig fargelagt :) Imponert over jobben du har gjort her :)
Takk for muligheten. Klem

Randi WS sa...

Hei Maya!
Så utrolig gøyal denne kalender'n er! :)
Den gutten er bare herlig.
Nydelige papirer og den brune gammeldagse fargelegginga er superlekker!

Varme klemmer, Randi WS

Lau W sa...

The colouring is fabulous ! Such a lovely creation !
xxx
Thanks for this chance to win !

Janniche Drivdal Eriksen sa...

hei!
det var lenge siden jeg har i blogg verden nå - men jeg har ikke ligget på latsiden for det:)
har endelig fått kommet i gang med å legge ut bilder på bloggen min igjen også.
Skulle ønske jeg hadde blitt med på ski-treffet i høst - og snakket med deg igjen:)
var hyggelig å snakke med deg sist gang - haha alle du kjenner og snakker med så husker du sikkert ikke meg en gang - men det gjør itte no:)
spennende kalender du har laget
håper jeg får gleden å få en gave:)
den hadde passet perfekt på julekort snora mi
kryssene fingrene!
tenker på hvor mange timer du har brukt på alle disse søte bøkene!
imponerende
ha en god førjuls tid
klem fra janniche

Iselinn Sofie sa...

Hei Maya!
Jeg synes du er kjempe flink :)
Håper jeg blir trukket ut en dag.
Mamma har kjøpt julekalender til meg fra Kutt ut - fikk blonde servietter i går og 2 mønster ark i dag
klem fra Iselinn

Inger sa...

Så søt! Gleder meg til å neste bok:))

Inger Marie sa...

Wow Maya, denne kalenderen er et kunstverk :)
Bare å få en av de bøkene av deg er jo premie i seg selv.
Gleder meg til å følge kalenderen din hver dag og se de flotte kreasjonene dine :)
Ha en fin adventstid Maya :)
God klem

❤ Kaia sa...

Nok en herlig hanglar...
Lekkert fargelagt. Du er så flink.
Synd for hanglar som mister deg, men skjønner selvsagt beslutningen om å slutte.
Tusen takk for at jeg får være med på trekningen om denne skjønne "luke 2"..
Klem fra Kaia

Jilli sa...

Maya, you are such a talented lady. I love everything you do. Its clear that you put your heart and soul into every project you make. This is divine! Hugs Jillix

Trude Julie sa...

Superlekker! Håper du en gang legger en tutorial for disse bøkene ut :D
Ha en fin dag

Anonym sa...

..så mægtig fint det du laver -ville mægtigt gerne vinde en af dine skønne luger ;-)
/Tina F.

L8 sa...

23 dagar till när man har chansen att vinna ett av dina konstverk :)
Lycka till med framtiden och tack för all inspiration du gett oss på hÄnglar & stÄnglar!!
Kram

Turid sa...

Jeg trekker et lodd i dag også :)
Alldeles lekkert laga og FOR en JOBB!
klem Turid

Eva-Lena sa...

Så nydelig julekalender:-)

Hvor finner du all inspirasjonen fra?? Du lager såååå utrolig mye fint:-)

Kjempe koselig at du lager julekalender:-)

Hilsen Eva-Lena

Jane.D sa...

Helt underbar adventskalender!

Anonym sa...

Klart man vill vinna nåt så fint! Krma, Cecilia

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig luke nr. to også:-)
Utrolig fint motiv!!
Synd for hanglar som mister deg som DT.

Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

Diana Louwerens sa...

Ooow wow, this one is also very very beautiful

Nina sa...

Heisann, Mayamor :)

Prøver lykken i dag også, og krysser fingrene for at den supersøte go`ingen flytter til Flesberg :)

Synd at du slutter i hÃnglar, du vil nok bli dypt savnet der. Men jeg regner ikke med at du slutter å leke med de alikevel, og du kommer nok til å trylle frem noe helt fantastisk med de uansett!!

Du er best vettu :)

Ha en strålende vinterdag!
Klem fra Nina.

Trine sa...

Mayamor, du er bare så utrolig god som gjør dette for alle som liker bloggen din. Egentlig burde det være oss som skulle gitt deg adventsgaver, for det er jo du som gir oss noe hver gang du legger ut noe nytt i bloggen din. Varm adventsklem

Anonym sa...

Hi Maya
thank you for the chance to win your fantastic candy.
Sooooooooo sad to hear that you are stepping down from the hAnglar & stAnglar Design Team as I love your work.
hugs
Sandra (craftynan)

Unknown sa...

Oi oi Maya...
Klarte faktiskt å legge meg inn to ganger...surrhode :)
Artig med kalender...jeg elsker det du gjør og du er alltid en flott inspirasjonskilde for meg.
Jeg ønsker deg en herlig og varm førjulstid. Klem Katarina

Unknown sa...

Legger inn en til her også jeg...:)
Lurer på hvorfor noen av navnene er blå på mr. linky listen...:)

Sol sa...

Dette er Såååå artig! Tusen Takk for at du er så snill! :o)

Gunilla/Nilla sa...

Du skapar så mycket fint så självklart vill jag vara med och försöka vinna. Du är en STOR inspirationskälla för mig.

Ha en fin dag.
Kram/Gunilla

Anneke sa...

the calendar is gorgeous in these colors

Sol sa...

Er så imponert over måten du fargelegger på! Jeg er nå superfan av fargeleggingen din. Skyggeleggingen er bare helt fantastisk! Og denne Julekalenderen er bare SÅÅÅÅÅÅ Spennende! Tusen Takk for sjangsen! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg