torsdag 20. oktober 2011

Kort til far/Card for dad :)

Forrige mandag hadde jeg kurs hos Unik hobby,
og kortet under her er det vi lagde på kurset :)
Ett kort helt uten fargelagt motiv!!

Kortet hadde jeg også med i kort konkurransen på Ski treffet,
og jammen kom jeg på 2ndre plass!!!
Tusen takk til dere alle som stemte på kortet mitt ♥
**************
Last Monday i had a cardmaking class over at Unik hobby,
and the card belowe is the one we made :)
A card without any colored images!!
I also had the card in a card challenge at the craft gathering i was at,
and my card came on second place!!! Wohoo :)



Ett litt annerledes kort, til meg å være ;)
Men utrolig moro å lage!
Selve formen på kortet har jeg sett på mange utenlandske blogger,
og navnet på kortet er; Double trifold cascade card.
Hvem som er oppfinneren aner jeg ikke, men stilig er det!

Det ble maaange bilder,
så lar de tale for seg ;)
*************
A wee bit different card than i usually make ;)
But so much fun!
This type of cards i have seen on several blogs on my bloghopping,
and the name of the card is; Double trifold cascade card.
I don`t know who invented it,but it is so cool!

Lots of pics this time,
so i let them "speak" for themself ;)











Takk for alle koselige kommentarer,
de varmer langt inni hjerterota!
Klemmer fra Maya :)
***************
Thank you so much for all you`re sweet comments,
they warms my heart!
Hugs from Maya :)

StampsNSS, Papirloftet, Papirgleder, 3ndypapir - Alphabeth stamps
Papers: 3ndypapir - Blue sky circus, celebrate
Tools: MS - Star edge punch, SU - Tag punch, Silent setter, small circle punch
Other: Thorn edges and added black sooth distress ink

11 kommentarer:

Mette sa...

Hei Maya! Kortet ditt er kjempestilig!!!! Og bloggen din er til stor inspirasjon! Takk!
Jeg sitter her og skal lage et sånt kort jeg også - til nevøen min som hadde bursdag på mandag og skal feires på lørdag.... Jeg har nå skåret det ut to ganger, men jeg er visst litt for sløv med målene - for det blir ikke bra... Jaja, jeg gir meg ikke jeg... Prøver igjen! Så får vi se hvordan resultatet blir etterhvert...
Klem fra meg

Anonym sa...

ÅÅåh WOOOOW, noe så vanvittig stilig!!! Fantastiske farger du har brukt og for en kul bretting og for en jobb du har hatt å rufse alle disse kantene :)))
Jeg elsker bretting så denne må definitivt prøves, utfordre seg selv er bare sunt ;)
Klem Lill

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott kort!
Fargene var bare stilige. Deter litt av et arbeid du har hatt med dette!
Klem fra Anne-Eddie :)

Majas Verden sa...

WOW, det var stilig! Du er så dyktig!
Blir inspirert av å se på det du lager.
Ha en fortsatt fin dag :-)
Klem Maja

Gitte sa...

Wow sikke et nydeligt Mandekort.

Riet sa...

So gorgeous Maya.

Hugs Riet.xx

Lau W sa...

WOW ! OMG so beautiful creation ! You're excellent !
xxx

Beatemor sa...

Nydelig kort! Digger bretteteknikken!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, what a beautiful card Maya,wonderful colours and a great shape!
hugs Jacqueline

Sol sa...

Rå-Stilig Kort!!

My Hyde Away sa...

Utrolig fint kort dette her. Det var ekstra morro at jeg ikke kunne tippe med stor sikkerhet (bare med en liten) at det var du som hadde laget dette kortet. - Litt "farlig" etterhvert når en begynner å vite hvem som har laget de ulike kortene. Veldig fint var det ihvertfall. Du inspirerer mye! PS: Tenkte jeg skulle slå av en prat med deg på treffet - men kom aldri så langt - får ha det tilgode til neste treff :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg