lørdag 15. oktober 2011

Sketch Saturday #177

Lørdager er Sketch Saturday dag, hvertfall for meg ;)
Så her kommer mitt kort etter denne ukas skisse ifra SS!
*****************
Saturday`s are Sketch Saturday da, for me that is ;)
So here is my card after this weeks sketch from SS!

 


Kortet er laget på bestilling til en konfirmant :)
**********
The card is made on order for a confirmation :)


Motivet er maskert sammen med teksten og fargelagt med Prisma Color blyanter.
*******************
The image is masked together with the text and colored with Prisma Color pencils.


Tekster ifra NSS på innsiden.
**************
Text from NSS on the inside.



Ha en strålende lørdag,
jeg sitter på Ski-treff og koser meg maks sammen med gode venner!
Klem fra Maya :)
******************
Have a wonderful Saturday,
i am at a craft gathering, and having a blast with my friends!
Hugs from Maya :)

4 kommentarer:

Sandra (craftynan) sa...

Hi Maya
this is a lovely card (for those oh so difficult male cards), hope you have a lovely day at your craft gathering.
hugs
Sandra

Lamanuelle sa...

Cela change de voir un garçon, mais la carte est toujours jolie! Bises. Nadine

Anne-Eddie sa...

Dette var et nydelig kort.
Jeg er og glad i Magi-teksten, har dette stempelet selv.
Klem fra Anne-Eddie :)
Ha en fin helg videre!

Pet73 sa...

What a fabulous cards! And those men's cards are so difficult to make! Yours is gorgeous!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg