onsdag 28. desember 2011

Godt nytt år/Happy new year!

Igjen ett nyttårskort herfra ;)
Det ble noen av disse..
Ble jo ikke ferdig før jul...
Men moro å få kort i romjula også ;)
*********************
Again a new year card from me ;)
I made some of them..
I wasn`t finished till christmas..
But i hope the receiver enjoy a card after christmas too ;)




Papirer fra Poppy Design,
Tekster fra NSS.
Bildmålarna motiv ♥
*********************
Papers from Poppy Design,
Text from NSS.
Image from Bildmålarna ♥


Fargelagt med Pro/FlexMarkere;
*****************
Colored with Pro/FlexMarkers;

Ansikt/Face; Tan, Dusky Pink, Blush, Cocktail Pink, Pale Pink, Light Fawn.
Røde detaljer/Red details; Warm Grey 4, Burgundy, Crimson, Poppy, Berry Red.
Grønne detaljer/Green details; Pine, Forest Green, Pear Green.
Brune detaljer/Brown details; Walnut, Henna, Cocoa.
Hår/Hair; Vanilla, Buttercup, Ivory, Champagne.
Skygge/Shadow; Dolphin Blue, Dove Grey, Blue Grey 1, Blender.



Ha en superduper flott onsdag,
Klem fra Maya
*****************
Have a wonderful Wednesday,
hugs from Maya

12 kommentarer:

Knerten sa...

Herlig romjulskort, Maya, digger papirene du har brukt her :-)
Kommer det fra deg, er jeg sikker på at mottaker blir glad - uansett !
I morgen skal jeg på treff, hele dagen, da skal jeg prøve meg på fargelegging av det nye motivet jeg har fått - jippi !
Klem
T.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort. Vakkert fargelagt, som alltid!
Moro å få kort i romjula, ikke tvil om det. Kortene dine er alltid verd å vente på!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Gitte sa...

Igen et lækkert kort.

Sol sa...

Flott Julekort... Helt lov å sende noen etter jul også.. Nesten ikke mulig å rekke over alt før jul..
Lekre papirer og Flotte Julefarger. Det båndet kommer rett fra kjøkkenet der Julegrøten ble kokt.. Helt sikkert!! :o) Takk for mange flotte kort i 2011.. Tenker det spruter ut kort fra deg i 2012 også.. Skal prøve å henge med....
Nå er min fri periode over... tilbake på jobb.. !.. :o)

Kreativmonster sa...

Very pretty card!

June sa...

Så skjønt kort! Herlig motiv og nydelig fargelegging!
Klem fra June

Ellen-Karin R sa...

Som alltid nydelig fargelagt.
Et riktig for-seg-gjort kort.
Liker alle de fine hilsninger som ligger inni kortene.
Hvor får en kjøpt alle de fine versene?
Ha en fin Romjul.Må innom der hver dag. Gleder meg til 1012 med sikkert mange nye kort.

Turid sa...

Vakkert kort Maya!
God onsdagskveld til deg også.
hilsen Turid ;)

Maryann Laursen sa...

Again such a beautiful card here MAya, and I´m sure, the reciever will think, it was worth to wait for. Really gotrrgeous and sooo well coloring as always hun.
Have a wonderful New Year and hope that 2012 will be a fantastic year for all of us.

Siv Eilertsen sa...

Nydelig nyttårskort du hadde laget i dag og. Dyktig som alltid.

Ania sa...

Hehe, klart mottakeren må bli fornøyd selv om kortet ikke kom før jul :) God jul og godt nytt år til deg og dine! :)

Dorte sa...

Hej Maya!
Tak for det nydelige kort og hyggelig hilsen jeg fik i posten i dag. Også tak for det søde stempel og bogsiderne.
Kortet er aldeles bedårende, og så er jeg så vild med at du altid pynter alle sider. Men portoen svir! Det fandt jeg ud af med mine julekort.
Ønsker dig og dine et rigtig godt nytår.
klem fra Dorte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg