onsdag 1. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar :)

Hei hei folkens :)
Idag er det 1. Desember, og vi kan begynne nedtellingen til jul!

Iår tenkte jeg å gi noe tilbake til dere,
dere gir meg sååå masse med alle kommentarer, mail og ikke minst massevis av inspirasjon!
Så derfor har jeg laget denne julekalenderen,
og hver dag frem til jul, kommer jeg til å trekke en vinner som får sin "luke" i posten :)

Jeg kommer ikke til å vise frem hva som er i "luken",
men det jeg kan si, er att det hvertfall er ett stempel inni der ;)

***********************************
Hey, hey folks :)
Today it is 1 of December, and we van start to coundown till christmas eve!

This year i thought i could give something back to you,
you give mo so much by commenting on my blog, sending me sweet mails, and not forget all the inspiration!!
So i made this Advent calendar,
and each day till christmas eve i will draw one winner, that gets one of the books in the mail :)

I am not gonna show whats in the book, that will be a surprise,
but i can tell you that it defenetly will contain some rubber;)


Og her er årets julekalender fra meg :)
Jeg har blitt forfatter! *ler*
Hele 23 bøker har det blitt til nå!
23, sier du...
Ja, bok nr 24 er nemlig ikke ferdig enda,
avslutninger tar tid ;)
*******************
And here is this years christmas calendar from me :)
I have been a writer! *Laugh*
23 books so far!
23, you say...
Yes, book number 24 isn`t finished yet,
closure takes time ;)


Og her er luke 1,
nyydelige jenta er malt med distress ink refiller.
Lekre papirer fra 3ndypapir.no
***************
And here is window 1,
gorgeous hÄnglar girl is colored with distress ink refills.
Beautiful papers from 3ndypapir.no


Nyydelige jenta :)
******************
Gorgeous girl :)


Og slik ser boka ut på innsiden.
Oppi boka skal det ligge en liten gave, til den som får boka.
På den andre siden skal det limes inn en hilsen fra meg ;)
*****************
And this is how the book looks like on the inside.
In the book there will be a present, to the one who gets the book.
On the other side i will put a greeting from me ;)


Så hva må du gjøre for å være med i trekningen?!
Legg inn navnet ditt i Mr. Linky, enkelt og greit :)
Har du ikke blogg, men vil være med i trekningen,
så skriv inn navnet ditt og link til min blogg :)
Jeg trekker en vinner imorgen tidlig kl 8 (Norsk tid)
Go`klem fra Maya :)
********************
So what do you have to do to be in for the drawing?!
Put you`re name in the Mr. Linky, simple and easy :)
If you don`t have a blog, write you`re name and link to my blog :)
I will draw a winner at 8 o`clock tomorrow morning (My time!)
Hugs from Maya :)



THIS CANDY IS CLOSED!!
Og har blitt sendt til ny vinner.
And is claimed by the redrawn winner.

70 kommentarer:

Torill sa...

OMG!!!
Du er bra supersnill da!!!
Tusen takk for muligheten til å vinne! Bare boka er jo en super gave! For et arbeid du har lagt ned!
klems

Line sa...

Dette blir spennende. Foe en jobb du har gjort. Boka er i seg selv en flott gave. Tusen takk for sjansen til å vinne.

Sanne sa...

Så spännande och generöst!!
Du har så mycket kreativa och underbara idéer!
Kram, Sanne

Katharina sa...

Oh..wow,it´s a beatifull calendar.
Thanks for the chance to winn him.
Sorry my english is not so god.
LG Kathi

HenrietteH sa...

Hvor har du bare haft travl, søde Maya... 24 små kunstværker ... så smuk er den første... glæder mig til at komme hver dag og følge med i alle de andre....

kaylou sa...

wow this is amazing, you are very clever, it's so beautiful. Hugs Kaylou xoxo

Christine sa...

Wow, these look amazing! Your hAnglar girl is coloured beautifully. What a fantastic idea!

Trude Julie sa...

Du og du så snill du er! Og ikke minst flink. Ha en strålende 1. desember

RitaK sa...

Supert! Dette vil jeg såklart være med på... Så snill du er :-)))

Anneke sa...

Ohh This is soo nice. Great books did you make! Thanks for the chance to win!I'll keep my fingers crossed.
Greetings Anneke (The Netherlands)

-Sanna- sa...

Wow, du er da utrolig oppfinnsom og ikke minst omtenksom.
Kjempehyggelig tanke.
Jeg skal være med, for det vil være en ære å få en sånn flott bok.
Klem herfra.

Jayne sa...

Super ide... jeg krydser finger og tæer og håber at jeg vinder en af dine flotte kalender gaver...

klem Jayne

Anonym sa...

Så utrolig hyggelig av deg!! Og så bra at man kan være med selv om man ikke har blogg, det er neimen ikke ofte vi bloggløse får være med på noe så det setter jeg umåtelig stor pris på! En stoooor klem til deg!!
Unni A

Ida sa...

Så utrolig gavmild du er!:)
Dette er jo et skikklig stykke arbeid, også 24 stk da gitt...
Takk for at jeg får være med!
Klem

Petra~Paradise sa...

WOW WOW WOOOOOW! Vilken överraskning!! Och vilken underbart fin bokrad! Bok/Lucka nr 1 är superduperfin och givetvis vill jag ta chansen att vinna denna! :D

Stora kramar till dig gumman!!

KRAMAR Petra

Scrappellen sa...

FOR en jobb du har gjort Maya!! og for en kreativitet du har!:) Dette var en utrolig flott kalender..og herremin, jeg kommer ikke over den jobben, og den gode snille tanken!
Jeg har laget én sånn bok, og det synes jeg holdt,hehe.
Du er nå noe for deg selv da snupp!:))
Ha en strålende dag!
En go'klem, Ellen

Mia sa...

Dette var en glimrende og artig ide. Boka var jo helt nydelig da...

Jeg klarte i min barnslige adventsiver å linke til feil blogg i mr. linky. Så nr 20 utgår da vel egentlig, selv om det er en kjempeflott blogg.

Klem fra Mia

mettepip sa...

Å, kjære deg Maya! Du er vel superfantastisk snill vel! Hadde vært utrolig glad bare for å få det flotte kortet jeg - en flott gave i seg selv!
Stor klem fra
Mette

Sol sa...

WOW For en Flott Julekalender! Helt Herlig! Motivet i Luke 1 er Nydelig malt med Flotte farger. Papirene er Nydelige og Flott Pyntet! Lekkert altså! Dette blir jo så spennende! Tusen Takk for sjangsen! Dette gleder jeg meg til! :)

Berit sa...

Det er det jeg alltid har ment - du er go'hjerta fra ende til annen ;)
Du verden for et opplegg!!
Og så flotte de ser ut ;)

Klem fra meg

HegeT sa...

Ååååå, så koselig..!!..
Hjemmelagde adventskalendere er jo det hyggeligste som er...

go`klem
HegeT

Pernille sa...

Åhh! For en utrolig flott kalender! Du er en kjempestor inspirasjonskilde, og lager så mye fint :) Ønsker deg en kjempefin førjulstid!

Bodil sa...

Så snill du er som lager noe slikt :)
For et arbeid du har lagt ned i dette. Nydelig pyntet bok. Dette blir spennende.
Ha en fin dag, klem :)

Aina sa...

Ååååå, for en fantastisk julekalender da! Du må da ha hatt en veldig til jobb med alt dette? Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, du er så snill og gavmild!
Nå får jeg bare håpe at jeg er en av vinnerne! :)

Varm vinterklem fra Aina.

Lene sa...

WOW! For en lekker julekalender da !!!! Så snill du er!
jeg har selvfølgelig lyst på en slik pakke !

Ønsker deg en flott desember!

Mette Hvistendal sa...

hej maya endnu engang imponere du mig med din kreativitet... jeg håber da på at være en af de heldige men uanset om jeg er det vil jeg gerne ønske dig en god december..
kram

Rita sa...

Klart jeg blir med på denne, beste julekalenderen jeg har sett i år :):)
Flotte bøker du har laget, en gave i seg selv!!

Wenche sa...

Oi oi Maya!! Så spennende da!! Dette må jeg bli med på :)
Du har hatt hendene fulle ser jeg...en hel bråta med lekre bøker!!
Klemmer fra Wenche :0)

Karialov sa...

Så utrolig flott kalender og for en giverglede. :D Bøkene var berre heilt fantastisk flotte. :D :D
klem fra Karianne

Sylvia sa...

OMG sååå gavmild du er:-)
Skikkelig flott adventskalender:-)
Her har du lagt ned mye arbeid!!
Deltar gjerne jeg - spennende.
Ha ei fin adventstid :-)

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker og så snill du er !!!
Ha en herlig uke vennen:)
Klemmer:)

Tracy sa...

I've been a follower for quite a while now and your work is always beautiful and inspiring. It would be a great pleasure to win something you've created. :)

❤ Kaia sa...

Wow, Maya, for en lekker kalender, og så snill du er da som gir bort lukene...
Luke 1 var helt lekker. Nydelig fargelagt motiv, og brunt er jo så lekkert...
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Wow for ein flott julekalender du har laga:-) mykje godt arbeid der, tenkjer du har kost deg med å lage den, og så flott at du skal gje den vekk:-)Håper eg vinner:-)

Pinklady 68 sa...

Wow,så flott julekalender! Mye jobb og omtanke bak hver eneste luke!! Må jo bare være med på denne:-)

Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

Maritha sa...

MEN MAYA.....jösses vilken kalender och vilket jobb!!! Helt makalöst!!! Detta kan man ju inte missa för allt i världen!! =)

Kram kram Maritha

Britt-Marie sa...

Du milde - så fin!! Vilket jobb du har lagt ner, helt otroligt!
Jag skulle bli så GLAD om jag hade turen att vinna! Kram Britt-Marie

Inger sa...

Takker for muligheten til å delta! For en jobb du har lagt ned... Riktig god førjulstid!:))

Gunn sa...

Wow...så utrolig flott!!! Dette blir kjempe spennende :)
Tusen takk for denne muligheten.
Ha en super fin dag.
Klem

Åsa aká Scraphorse sa...

Å herregud vilket jobb du lagt ner!!!!!!
Helt fantastiskt fint!

Kram!

Jorunns hobbyblogg sa...

hei
så fantastsk flotte ting du lager, og sprer glede i mørketiden

klem fra Jorunn

Lena Katrine sa...

Å, du maya-mor! Er det noe du er flink til, så er det jammen å lage jobb for deg selv :)
Men så fantastisk prosjekt da!!! Gleder meg til å følge adventskalenderen din framover - så spennende å se hver enkelt "luke"!

Ha en fin kveld da, vennen!
Go'klem

Kathrine sa...

Så utrolig flott!
Jeg vil veldig gjerne være med på sjansen til å gi en av disse lekre bøkene et nytt hjem!

Alina sa...

Wow, Maya, this looks stunning!!!!!!
Thank you for the chance to win!
Hugs, Alina

Dorte sa...

Så sødt Maya, dette MÅ jeg bare være med på. Har lige fundet strømpekortet/posen frem som jeg vandt sidste år hos dig.Står og pynter hos mig!
klem fra Dorte

Ann Elin sa...

Så koselig da :)
En riktig flott og spennende julekalender dette ja.
Ha en fin dag :)
Hilsen Ann Elin

Toi9 sa...

Så spennende!!
Å for noen lekre bøker du har laga!
Er stum av beundring :)
Litt av en jobb å bli forfatter ;)
Ha ei fin førjulstid :)
Klem Toini

Toi9 sa...

Så spennende!!
Å for noen lekre bøker du har laga!
Er stum av beundring :)
Litt av en jobb å bli forfatter ;)
Ha ei fin førjulstid :)
Klem Toini

Deb sa...

what a sweet idea Maya, love it, the books are all so gorgeous and look fabulous lined up! hugs Debx

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW for en herlig, herlig og lekker kalender =) jeg fikk ikke med meg at du har laget en kalender til noen heldige "tilhengere" - ble sååå betatt av bildene at jeg måtte lese pånytt hehe=)
så lekre, virkelig heldig den som får dette av deg =)
Klem, Anja
PS: tusen takk for alt du deler og all inspirasjon

Nina sa...

Så snill du er. For en fantastisk kalender du har laget. Imponerende! Klem

Nina sa...

Wooaaw, for en knall bra ide! Jeg er med :)

Og en nydelig bok med en super skjønn hÃngel ♥♥♥

Ha en super kveld, Mayamor :)
Stor klem fra Nina.

Anonym sa...

Er helt imponert over alt det fine du lager.
Det er første gangen jeg er inne på bloggen din. Fantastisk hva du har funnet på.
Hilsen Ellen-Karin R. Edvardsen

Helle sa...

Hei Maya
Tusen takk ♥ og jeg er også med :)

-Helle-

Anne sa...

Wow, dette ser virkelig ut som et imponerende stykke arbeid! :)
Tusen takk for at jeg får være med i trekningen.

Sang Tao - Judith sa...

Wow! Du er mye snillere enn meg...;) Ser kjempeflott ut!!!!

marita sa...

Å så gøy å få sjansen til å delta i kalenderen din. Er innom bloggen din titt og ofte å kikker på alt det nydelige du lager.
Ha ei fin førjulstid Maya:-))

Marianne sa...

Du er bare så utrolig flink! Skulle gjerna hatt halvparten av den kreativiteten din :)

Sissel sa...

Utrolig koselig kalender du har lagd Maja, så snilt. Tusen takk for muligheten til å være med på en spennende og flott adventskalender.
Klem Sissel

Turid sa...

Milde måne!! For en kalender du har lagd - og for en lykke å kunne få delta! :)
Jeg har tatt et lodd og krysser fingrer og tær!
1. adventsklem fra Turid

Grethe sa...

Du er jo bare helt rå...
Så morro at vi får en mulighet til å delta på adventskalenderen.
Ønsker deg ei riktig kreativ adventstid.


Klem mamman.

Lene sa...

Så spennende med trekning :)
Og ikke minst var det en utrolig flott adventskalender!
Den skal jeg jammen legge meg på minnet til et annet år :)

Diana Louwerens sa...

Ooow wow, I've always been a fan of your beautiful creations, but these books are even more stunning
Love them

Berit sa...

Å, så spennende! Tusen takk for muligheten til å være med i trekningen av disse lekre bøkene!
Ha en fin adventstid:)

annes paperfun sa...

Guriland så flott adventskalender,Maya! Stilig! ...liker den rufsete stilen :o))
Go'klem

L8 sa...

Helt underbar kalender!!! Tack för all inspiration som du sprider :)
Kram

Eva Helen sa...

WOW Jeg blir like overassket hver gang på hvor kreativ du er altså:-)Så smart idee du har kommet på og ikke minst så flotte de er og nydelig pyntet.Heldig er den som får en så fin kalender!

Sier Tvi,Tvi her nå...og håper det beste.

Klem Fra Eva Helen

Astrid sa...

Hei Maya:-)
Føyer meg inn i rekken over alle superlativene over her og er så hjertens enig!!
Tenk å legge ned så mye arbeid for å glede sine bloggvenner:-)) Du er så utrolig kreativ og flink, en herlig inspirasjonskilde innen hobbyen vår, og ikke minst.....så snill:-))
En nydelig julekalender du har laget og bare den er jo en gave i seg selv. Krysser fingrene og håper at jeg vil bli en av de heldige vinnerne av en av disse flotte bøkene dine:-))
Ønsker deg er herlig adventstid Maya, og tusen takk for at du gir oss litt spenning hver dag frem imot jul:-))
Klemmer fra Astrid

HappyCrafter sa...

this is gorgeous! Thank you for the link on how to make this, I'm going to check it out now!

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow, Maya! Fo en jobb du har gjort md denne adventskalenderen!! Imponert, jeg!! Også over sjenerøsiteten! Håper du koser deg masse i førjulstida! *klem*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg