mandag 26. desember 2011

Kjole #2/Dress #2

Jeg har sydd igjen ;)
To av mine venninner var så "heldige" å få kjole sydd av meg til jul *ler*
Jeg er ingen syerske,
 men moro å sy og enda mer moro å kunne gi noe til andre :)
Og de som fikk kjole til jul, sa de passet perfekt og de er så fornøyd!
Det er gøy det :)
*******************
I have stitched again ;)
Two of my girlfriends was so "lucky" to get a handmade dress from me for Christmas *Laugh*
I am not a seamstress, but it is so much fun to sew,
and even more fun to give handmade things away :)
And they who got a dress for Christmas, told me that it fit perfectly and they love it!
That is wonderful :)




Denne kjolen er sydd i koksgrå polarfleece, med svart blonde som detalj på kantene :)
**************
This dress is sewn in grey fleece, with a black lace on the edges :)


Ha en superduper kveld :)
Klemmer i fleng fra Maya
***********
Have a wonderful evening :)
Hugs from Maya

5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flotte kjoler. Kan tenke meg at de var fornøyde ja!! Fortsatt god jul! Klem fra Anne-Eddie :)

Maryann Laursen sa...

WAUW these are so beautiful Maya.You can also sew beside all the other things, you´re doing? Is there anything, you can´t do? I can sure see, why they were soo pleased witrh their gifts, these dresses are really awesome.

Knerten sa...

Tusenkunstneren Maya, hva du kan :-) !! Kjempeflotte kjoler du lager, og jeg tenker de er kjempedeilige å gå med også :-)

Anne sa...

Jo, du er definitivt en syerske, den ble virkelig kjempefin! Eller rettere sagt de :-) Sikkert veldig deilig å ha på også! Jeg tror sannlig ikke at det er noe du ikke kan av håndarbeid, jeg!

Klem :-)

Sol sa...

For noen heldige venninner du har.. Flott kjole! Så flink du er!! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg